hooi dames Ik had een vraag... namelijk dat ik geloof ik dese week mijn NOD heb donderdag of zaterdag maar ik heb zo'n ongelooflijke last van mijn boobs.. het lijkt alsof ik zo'n spierpijn heb. Ook had ik een paar dagen geleden een gigantische steek aan de linkerkant van mijn buik. Net alsof ik ver had gerent. Kan het dat ik nu al zo'n last van dingen heb terwijl ik nog ongie moet worden?
Hoi Missmaria, Ik heb ook altijd erge pijn aan mijn boobs voor ik ongesteld moet worden, net of ze blauw zijn. En er zijn er nog veel meer die daar last van hebben, zoals hier ook in een ander topic te lezen is. Hormonen.... groetjes, Miepie
hahaha.. nou weet niet of dat echt spierpijn is maar voelt zo snapje. Ik heb dat anders namelijk nooit! maargoed vandaag moet ik ongie worden dus we zien wel thanX girls..
Ik had ook spierpijn vanuit mijn oksels naar m'n (.)(.) en ik was zwanger.. DUS... Er is hoop! Helaas is dit een mk geworden, maar dat staat hier los van.. Sam
Ohw, oké. Maar ik dacht anders is het misschien pijn omdat je borsten groter worden. In dat geval zie ik het dus als een zwangerschapsverschijnsel, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.