Ik ben een paar maanden geleden gestopt met de pil. Nu weet ik dat mijn cylus weer normaal moet worden. Hij is ook wat onregelmatig: mijn cyclus was 30, 34, 30. Nu ben ik al 38 dagen onderweg en ben nog niet ongi, heb wel behoorlijke last van mijn borsten. Heb afgelopen zaterdag getest maar dat was nega. Nu blijf ik last houden van mijn borsten nu al anderhalve week, verder totaal geen klachten. Nu is mijn vraag hebben er ook meiden die een langere cyclus hadden ook zo lang last gehad van hun borsten, voor dat ze ongi werden? Ik geloof niet dat ik zwanger ben maar vind het irri dat ik zo'n last blijf houden van mijn borsten, hoort dit er bij? Als het zo is laat me dan a.j.b. zo snel mogelijk ongi worden! Groetjes Silvia
Het kan erbij horen. Ik hoop voor je dat het komt omdat je toch zwanger bent. Maar het kan net zo goed komen nog door t ontpillen of door een komende ongi. De klachten zijn vaak hetzelfde bij ongi of zwangerschap. Kan je zo lekker onzeker door worden he, bah. Ik hoop het beste voor je en dat je misschien te vroeg getest hebt.
hoi, ik had in de eerste maanden dat ik aan het "proberen" was ook last van pijnlijke borsten enzo maar dan was het gewoon omdat ik er teveel aan dacht.kan het niet zoiets zijn ook? het is maar een gedacht hoor ja weet maar nooit! groetjes grace hoop natuurlijk ook dat je echt zwanger bent he