Helemaal geen slijm..?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dolce83, 19 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Hallo allemaal,

Normaal heb ik voor mijn eisprong altijd veel slijm en hieraan herken ik ook mijn vruchtbare dagen.
    Maar ik heb nu alleen op dag 10 een klein beetje slijm gehad en sindsdien voelt alles "droog", zelfs met het vrijen...
    Zou het kunnen dat ik mijn eisprong op dag 10 heb gehad, of moet de eisprong nog komen?
    Ik weet het even niet meer.

Alvast bedankt voor de reactie!

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Je hoeft volgens mijn niet ALTIJD vruchtbaarslijm te hebben rondom je eisprong. Vorige maand had ik dit wel en deze keer helemaal niet! En mijn eitjes zijn echt wel gesprongen hoor!

3. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Is het erg als je geen vruchtbaarslijm hebt maar wel een eisprong?
    Waar dient dat slijm eigenlijk voor :rolleyes:

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het slijm zorgt er voor dat sperma makkenlijker naar de baarmoeder kan .
    ook maakt het de vagina minder zuur zodat t sperma beter kan overleven.

ook ik nog geen slijm deze maand terwijl nu ongeveer mijn eisprong zou moetten hebben

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik heb vorige week een eisprong gehad met behulp van een hormoonspuit. Om hem op te wekken. Ik heb geen slijm gehad. Wel buikpijn dus denk dat hij wel gesprongen is. Ik moet nog een week wachten dan mag ik bloedprikken. Dan weet ik het pas zeker of hij wel gesprongen is. Hopelijk zijn de zaadjes wel goed naar binnen geslopen :)

6. Dolce83

Dolce83 Lid

28 sep 2007
    74
    0
    0
    Beankt voor alle reacties!
    Goed om te horen dat het dus niet uit maakt dat je geen slijn hebt.
    We hebben afgelopen dagen goed benut en voel sinds vanochtend beetje buikpijn, dus denk dat ik vandaag mijn eisprong heb gehad.
    We zullen het zien!

Succes allemaal!

7. Silver

Silver Actief lid

9 okt 2007
    156
    0
    0
    hoi allemaal,

ik heb ook altijd meer en helder slijm rond mijn eisprong en nu niet... Ik ga er maar vanuit dat mijn ei wat later is of dat je toch niet altijd meer slijm hebt tijdens je eisprong. Ik zit in de eerste ronde dus veel ervaring ermee heb ik niet.

succes iedereen!

Deel Deze Pagina