zwanger en de griep,kan dat kwaad?

Discussion in 'Gezondheid' started by rosannanl, Jan 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,
    mijn dochtertje van 4 heeft hele hoge koorts,en meestal als zij er van af is krijg ik het.
    Maar nu dat ik zwanger ben maak ik me zorgen,mag ik ziek worden?
    helemaal nu dat ik mijn hele zwangerschap moet prikken met bloed verdunners,om te hopen dat het dit keer wel blijft en geen miskraam word,ben ik erg bang en voorzichtig met medicijnen
    begin al pijn in mijn keel te krijgen,en hoesten doen we alle bij al een tijdje,en durf geen medicijnen te nemen.

2. rosannanl

rosannanl Actief lid

Jan 7, 2008
    236
    0
    0
    horeca.serveerster
    St.Maartensvlotbrug
    Hallo,
    mijn dochtertje van 4 heeft hele hoge koorts,en meestal als zij er van af is krijg ik het.
    Maar nu dat ik zwanger ben maak ik me zorgen,mag ik ziek worden?
    helemaal nu dat ik mijn hele zwangerschap moet prikken met bloed verdunners,om te hopen dat het dit keer wel blijft en geen miskraam word,ben ik erg bang en voorzichtig met medicijnen
    begin al pijn in mijn keel te krijgen,en hoesten doen we alle bij al een tijdje,en durf geen medicijnen te nemen.

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

nee hoor kan geen kwaad, alleen als je langer dan een paar dagen hoge koorts hebt moet je je vk even bellen, en dan nog voor de zekerheid, door griep krijg je antistoffen en die antistoffen krijgt je kindje ook mee, dus voor je kindje is het positief alleen voor jou dubbel lastig omdat je dan zwanger bent EN de griep hebt, maar het kan geen kwaad ;)

Share This Page