Frieten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door steenbokje, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Zijn er nog meer frietenmonster zoals ikke :p
    Ik kan nergens anders aan denken echt erg haha
    Zelfs na een gezonde maaltijd 's avonds stuur ik mijn vriend
    Het liefst naar de snackbar hihi
    Ik kan er mee opstaan en naar bed gaan. I love it!
    Snoep chips en chocolade hoef ik niet.. Ook geen zin in,
    Alleen maar friet en frikadellen en bitterballen en bockworsten en
    Mmmmm sorry ik liet me gaan.
    Jullie begrijpen wel wat ik vanavond ga eten hihi
    Ben benieuwd wat jullie graag eten en wat juist niet!!
    Bring it on!!!

2. Liekj

Liekj Niet meer actief

Haha , herkenbaar ;)
    Als ik er zin in heb moet het eigenlijk ook direct gehaald worden .. nu we het er over hebben .. mmmmm.... eet smakelijk vanavond !

3. Women90

Women90 Bekend lid

22 feb 2013
    583
    1
    0
    Paraveterinair
    Nederland
    Hmm ik heb gisteravond nog patat gehad, maar moet eerlijk zeggen dat ik maar heel weinig heb gegeten.. de avond ervoor heerlijke Toscaanse pasta, en daar heb ik 2 borden van opgegeten! Heb wel dat ik 's middags iets lekker vind en uitleg om te ontdooien om te koken, en dan heb ik er 's avonds helemaal geen trek meer in...... :O blegh! Kroket van gisteravond net koud opgegeten, hmmmmmmm <3 heerlijk!

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb enorm behoefte aan Mac kroket en bamiballen en bitterballen

Patatjes niet zo zeer maar lekkere hap hmmmm ja echt wel haha :p

Moet me echt in houden en mag van mezelf 1 keer per week of de Mac kroket of de bamischijf haha

En ik denk dat ik vanavond voor de bamischijf ga haha

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Haha heb deze week al 3x friet gegeten met 2 snacks per keer, en vrijdag zijn we bij mac drek geweest, resultaat medium big mac menu en 15 kipnuggets. Echt monsterlijk haha. Koude kroket nu net ? haha goeie ik vind koude frikadellen de dag erna ook zo heerlijk! Hmmmm iedereen vanavond aan de vette hap hihi

6. Kruidnootje

Kruidnootje Bekend lid

13 nov 2012
    931
    0
    0
    Och heel herkenbaar! Ik probeer het wel af te wisselen met bv ovenfriet of wat dan ook, maar de vette hap gaat er op dit moment het beste bij mij in. Nu ben ik altijd gek op patat geweest, maar de trek is nu ik zwanger ben veel hoger. :p

7. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de hele zwangerschap al zin in een kroket..Zo fijn dat ze die hier niet verkopen..:p Toen ik last van m'n misselijkheid had kon ik ook alleen maar patat naar binnen werken zonder te spugen..

Verbaasd me trouwens dat er nog geen "maar je mag geen frietjes eten want het is slecht voor de baby" reacties zijn :p

8. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    Hier nog een die zich echt ECHT in moet houden en onder eigen dwang groente moet eten.
    Jezus, ik was al een frietjes liefhebber maar nu droom ik er echt naar toe haha.

Gisteren ook heerlijk wezen maccen, dus moet nu weer een week afzien :(

9. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Hihi je mag geen frietjes! Lalalalala *stopt frieten ehh vingers in oren*

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Hier een mac verslaafde..

Eet het het liefst 3x per dag 7 dagen in de week :D

11. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier maken we trouwens braaf (nou ja braaf?) de frieten zelf, in gezonde olies enzo, en geen zout (misschien dat m'n bloeddruk daarom rond de 115/65 zit :p) dus zoveel ongezonder dan gekookte/gebakken aardappels? We snijden zelf ook de frieten van de aardappels zelf..:p Alleen die lekkerbekjes en burgertjes die mee gaan..Hmm..

Toen ik een maandje in Holland was ging ik trouwens 1 keer per week met een vriendin naar de Mac en zo zout zijn die patatjes helemaal niet..

12. SandraBenjamin

20 mrt 2010
    78
    0
    0
    Veterinary Nurse
    NSW, Australie
    MMM...patat! Ik mis t zo. Ik woon ook niet meer in Nederland maar in Australie en hier hebben ze toch niet zo lekkere patat als in NL. Patatje oorlog, doe er een moord voor! En ook geen kroketten en frikadellen hier.... snik...
    Soms wou ik dat ik weer even in NL was!

13. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Patatje oorlog kan je zelf maken, toch? Of hebben ze geen pindasaus in Australie?? (hier ook niet..) en kroketten..kan je ook zelf maken (zelf niet gedaan want het is best wel een gedoe)

14. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij bakken ook in olie, en eet nooit zout op m'n friet vind ik niet lekker, alleen de snacks haha tsja.. Ohh wonen jullie zo ver weg en heb ik het over friet haha sorry!! Hmm is het al avond? Haha

15. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

hmm heerlijk hahaha ik zou dat ook wel willen :p:p alleen zo jammer dat de kilo's er bij mij dan zo aan vliegen :p

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Verkopen ze pindakaas?

Dan kun je zelf pindasaus maken:D

17. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik was tijdens de zwangerschap ok verslaafd aan frieten, ik ging minimaal 2x per week in belgie frieten eten en dan nog 1 keer minimaal in nederland waar ik nu woon.

tprobleem is, ik ben nooit vies geweest van frieten maar nu ik in nederland woon eet ik het wel minder, minimaal nog1x per week in belgie

18. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Nou ik hoef nu nog niet op te letten want heb een slank postuur en ben pas 1,5kg aangekomen. Maar maak me wel beetje zorgen voor na de bevalling haha.. Nu maar genieten van frieten zolang het kan en na de bevalling alleen nog maar crackers! *pinky swear*

19. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha jaa ze verkopen pindakaas :p Maar ik sta niet graag in de keuken (behalve om sandwiches te maken voor partner hehe) ach, ze verkopen tenminste wel patat :p En ondanks al die frietjes ben ik in deze 41+ weken 6-7 kilo aangekomen, kindje groeit goed (mag nu wel even stoppen met groeien in de buik tho)

20. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoor allemaal verschillende verhalen, van "al het vet dat je eet in de zwangerschap gaat dat er niet meer af" tot "als je 10 kilo of minder aankomt dan heb je dat binnen een week er weer af" en zelfs "je verliest minimaal 6-7 kilo direct na de bevalling" Hmm..I'll see.

Deel Deze Pagina