Jeuk! Zwangerschapseceem?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rachster, 8 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dames,

Wie heeft er ook zo'n jeuk?
    Bij mijn kleintje had ik in de laatste maanden last van jeuk! Allemaal bultjes en jeuken, bleh! Niet normaal! Op mijn rug, armen, benen en buik. Ik liep bij de dermatoloog. Zij heeft 2x een biopt genomen maar daar kwam niets uit. Nu heb ik 2 littekens die super jeuken want bij deze zwangerschap heb ik het weer en nu al in het begin!!

Ik ben nog maar net zwanger en nu alweer jeuk, bultjes en rode huid! Het begint op mijn rug (tussen mijn schouderbladen) en ik heb het op mijn linkeronderarm.
    Heb a.s. vrijdag een afspraak bij de dermatoloog. Ben benieuwd wat het is, of er wat aan gedaan kan worden. Ik heb van de huisarts zalf gekregen maar dat helpt niet :(

De jeuk begint altijd savonds, vooral als ik wil gaan slapen. ML zegt steeds dat ik niet moet krabben maar ik moet :( En na het krabben doet het zeer...

Wie heeft er tips? Wat te doen, wat te doen?

2. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook al weken last van enorme jeuk, vooral op mijn rug en benen. Ik ben nu, op aanraden van de vk, aan het kijken of het helpt om geen melkproducten meer te nemen. Ik ben pas een paar dagen bezig, dus kan je nog niet zeggen of het helpt. Volgens de vk zou ik, als het helpt, binnen een week resultaat moeten zien, ben benieuwd.

3. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Verschikkelijk hé? Heb je ook allemaal bultjes?
    Ik eet eigenlijk geen melkproducten, drink ook geen melk oid.
    Dus dat is het bij mij niet.

Ik kan vanmiddag mijn cremes ophalen bij de apotheek. Ben benieuwd of die helpen. Vorige keer maar eventjes maar iets is beter dan niets!

Heb jij het ook vooral savonds?

4. Gigi85

Gigi85 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.138
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb soms bultjes, meestal is de huid alleen maar rood. En inderdaad vooral 's avonds, om gek van te worden! Ik word er soms ook 's nachts wakker van, ook heel vervelend. Ik vind het zo'n gek kwaaltje, je hoort er eigenlijk nooit iets over, maar het schijnt toch best vaak voor te komen.

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb ook onwijze jeuk.. en idd in de avond het ergste..
    helemaal gek wordt je ervan.. Ik heb er geen bultjes bij..

Woensdag ga ik naar de vk en dan maar even vragen. Toevallig zit ik donderdag ook bij de HA en dan ook voor de zekerheid even navragen..

Deel Deze Pagina