Scherpe steek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door romyatilla, 11 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hoiiii,

Na mijn miskraam in mei heb ik geen normale cyclus meer gehad en ik heb mijn ei niet meer kunnen vinden met ovulatie testen. Toch ging ik elke maand weer proberen te testen, maar tevergeefs.

Nu weet ik wel ongeveer wanneer mijn ei zou moeten zijn. Ik heb dus afgelopen maandag geïnsemineerd en woensdag.

Nu had ik woensdag middag opeens een super scherpe steek in mijn baarmoeder, echt heel pijnlijk en duurde maar een paar seconde.

Deze steek had ik in april ook toen ik rond de 5 dpo al was (ws innestelling geweest). Ik werd er toen 's nachts wakker van.

Nu vraag ik mij af of je ook zo een steek kan krijgen tijdens je eisprong? Ik verlies namelijk echt bergen met cervix slijm op dit moment.

Het zou mij wel echt geruststellen als jullie dit wel eens vlak voor of tijdens de eisprong hebben gehad, aangezien ik niet temp en mijn testen niet reageren.

Xx

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Felle steken duiden vaak op het groeien van de follikels en niet op de eisprong zelf. Een paar dagen na die felle steken vindt dan je eisprong plaats waar je vaak niks van voelt.
    In jouw geval zou dat gezien je vele slijmverlies prima kunnen kloppen dat je eisprong vandaag of in de komende dagen plaats zal vinden.

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dan ben ik echt blij dat ik maandag en gister heb geïnsemineerd.

Echt irritant dat die ovu testen niet meer goed reageren.. heb al voor een fortuin aangeschaft aan verschillende testen, maar niks werkt :(

Deel Deze Pagina