Sem is ook gek op koffie, maar dan zwart, zonder suiker of melk. Als papa zijn koffie op heeft dan pakt Sem het kopje en gaat aanhet kopje likken.
Wij zijn geen koffiedrinker dus hier geen koffie. Maar wij zijn wel theeleuten en als de thee afgekoeld is (lauw)dan neemt ze hier ook t laatste beetje van. En idd het roeren met de lepel vind ze erg leuk! Ik denk dat het niet echt kwaad kan een lepeltje als t maar geen kopje ofzo is.
ik was als kleine uk ook gek op koffie Kreeg ook kinderkoffie, had ik ook het idee dat ik mee dronk met de 'grote' mensen
Wat grappig en ach, zolang je er geen sloten koffie ingiet? Prima toch...? Koffe is altijd nog beter dan kattenbrokken zoals hier , moet me soms rot rennen om er eentje uit haar hand te vissen
Hier ook een kleintje die het lekker vind. Hij mag wel eens het lepeltje met schuim (senseo) aflikken. Vind ie geweldig. We kwamen erachter doordat mijn vriend zijn lepeltje op tafel had gelegd en Jesper stopte het in zijn mond en sindsdien wil hij vaak het lepeltje wel even aflikken.
vroeger schijn ik ook gek te zijn geweest op koffie....mijn moeder gaf altijd kinderkoffie..boel melk en een drupje koffie. voornamelijk (naar het schijnt) omdat ik het zo gezellig vond om koffie met ze te drinken. Mijn dochter is niet gek op koffie, wel op de kopjes, lepeltjes...en de restantjes suiker die bij papa onderin het kopje zitten
hmm hier op kdv krijgt 1 jongetje dus elke dag koffie op doktersadvies.. omdat hij niet zo goed tegen ventolin kan.. en zonder ventolin kan hij niet zo goed ademen en koffie met veel melk schijnt daar goed tegen te helpen vond het wel een supervaag gezicht.. jochie van 2 met een antilekbeker vol koffie met melk
Dat lijkt me idd een vreemd gezicht... Maar als ik me goed herinner heeft dat oets met de cafeine te maken, dat werkt op de en of andere manier op de luchtwegen...
Kynan pakt soms ook een slokje van mijn koffie hoor, en dan wil ie liefst nog meer. En ik drink hem zwart, ook geen suiker...
Giovanna ook hoor! Maar ze weet bij wie ze het moet doen, bij papa of bij oma want dan krijgt ze ook echt een slokje. Ik doe het niet gauw. Maar als me moeder koffie drinkt dan roept ze al meteen Oma mag ik ook koffie? Daar kijkt ze dan heel lief bij en ja hoor dan krijgt ze weer een slokje.
Dan lust ook graag koffie je moet oppassen als je koffie neer zet want hij geeft er niet om om zijn mond te verbranden. Hij mag nu wel eens een bakkie mee drinken caffine vrije koffie en gaat dan echt zitten teuten met je. Het is niet iedere dag hier een keer of 3 in de week en hij geniet er echt van
Ik hoorde van mijn schoonmoeder dat ze vroeger bij de eerste hapjes brood altijd deden soppen in de koffie Ze vond het toen ook vreemd dat ik het niet deed... Maar goed dat is een ander verhaal. Maar hier vind Joris koffie ook lekker. Hij vraagt er zelfs soms wel om Enige keer wanneer hij koffie heeft geproeft is bij het "pikken". Laatste drupjes in een kopje en die snel opdrinken. Zo krijgt hij van ons nooit koffie!
Hier nog zo´n koffieleut , als iemand hier koffie drinkt krijgt ze weleens een paar lepeltjes en af en toe is ze ook heel snel met het laatste bodempje maar geen flesje , dat vind ik dan weer wat teveel van het goede .. ik heb zoiets als je het gaat verbieden vinden ze het nog interessanter , maar dat is ook ieder zn eigen .. en brood soppen in de koffie heb ik ook weleens gedaan hoor .. groetjes nicole
Onze kleine meid (bijna anderhalf) is gek op de achtergebleven druppels op het lepeltje. Weet wel zeker dat het bij haar niet om de koffie gaat. Slagroom daarentegen...... ook slecht.... ach, wat niet.
Hier hebben ook alle kinderen koffie gekregen en ik kreeg het vroeger zelf ook op dokters advies tegen benauwdheid en nog drink ik in de zomer ( i.v.m. hooikoorts) koffie en in de winter niet en naar mijn idee werkt het. Kattenbrokken worden hier ook gegeten gezellig samen met de kat en de hond
Justin is ook gek op koffie. Overgens de enige van de 4. Krijgt heel soms een beetje schuim van mijn senseo bakje.