Fenneke vind koffie heerlijk! s`Ochtends drink ik een kop senseo en zij krijgt ook een bodempje in haar beker. Dit is 1 van mijn favoriete momenten van de dag. Moeder en dochter op de bank met koffie en lekker kletsen. (ook al is ze pas bijna 2 )
Ik kan daar ook zo heerlijk van genieten. Wat zulke kleine dingen wel niet doen met het hart van een mama
grappig joh al die verhalen, Mano krijgt ook af en toe een lepeltje koffie en idd als het kopje op tafel staat drinkt hij het laatste beetje eruit. Ik kreeg toen ik klein was ook altijd koffie met heel veel melk en ik vond het ook lekker.
Okee even een kleine update van deze kant. Heb vanmiddag dus bij de c1000 van die oploskoffie gehaald cafiene vrij. Ik ga dus ook een koffie moment mijn kleine man inlassen . Morgen gaan we het proberen. Ga een melk fles maken en daar doe ik dan een klein beetje oplos koffie door heen. Ben heeeeeel benieuwd wat hij er van gaat vinden. Jullie krijgen de reacties nog te horen meiden. tot dan.
hier af en toe een kopje koffie net als oma en opa, drink het zelf niet. Wel caffaiine vrij . Je moet het maar lekker vinden, ze is een moeilijke drinker dus af en toe een kopje mag !