hey wie heeft er ook allemaal ziggo ik word gek van dat programma gemist heb toen juist daarvoor dat extra pakket genomen maar je hebt er niks aan zo heb ik t hele huis gepoetst vandaag en ga lekker op de bank zitten en denk nou even tienermoeders kijken va afgelopen di nou staat er dus niet op pppppffff net als bij do staan bijv maar 3 dingen . heel iritant
Ik heb interactieve TV maar kan niets pauzeren of terug kijken...!! Ga ze v/d toch maar WEER eens bellen!
Is bij UPC ook zo, heb er wel eens over gebeld en het is zo dat er iemand bij UPC en bij jou dan bij Ziggo bepaald wat er wel en niet op uitzending gemist komt .. erg irritant ...
heb net zo'n chat gedaan met een vent vandaar wat een ***** gaat ie me weer allemaal andere paketten aan smeren terwijl ik allang programma gemist heb wil gewoon tiener moeders kijken maar dat staat er niet op trwijl t er anders wel altijd op staat
Ik vind het belachelijk dat er nu steeds allemaal zenders uit het pakket worden gedonderd, maar je er niks voor terug krijgt. Weet iemand trouwens hoe het zit met de HD zenders van net 5, sbs6 etc? Die zie ik ertussen staan, maar daar zal je wel weer voor moeten betalen?
ik begrijp PRECIES! wat je bedoeld!! en zo zijn er een heleboel dingen die je niet terug kunt kijken .. betaal je dan 55 euri voor!
Jaaa super irritant!! Bij ons loopt dat ding continu vast, allemaal van die blokjes krijg je dan of het werkt gewoon helemaal niet. Moeten hem nu terugsturen en dan wordt ie gerepareerd, jaja...
ja 5,95 per maand samen met nog een paar andere hd zender. moet je wel een hd ontvanger hebben en hd tv