Niet zwanger, vraag over rauwmelkse kazen

Discussion in 'Gezondheid' started by Dazwa84, Dec 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Bij de AH heb ik een kaasplateau gekocht, daarin blijken o.a. rauwmelkse kazen te zitten.

Ik ben niet zwanger en zal dat voorlopig ook niet worden (tenminste, deze maand en in januari ook nog niet omdat ik ws. PCO heb en daar hopelijk eind januari wat aan gedaan kan worden).

Dan mag ik het toch wel gewoon eten?

2. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Tuurlijk! Als je het als niet zwangere niet zou mogen eten, wie zou het dan wel mogen eten? Geniet ervan :D

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Waarom niet?
    Als je niet zwanger bent, maakt het niets uit..

Snap eigenlijk niet zo goed waarom je het vraagt?

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Misschien een tikkeltje onzeker? Vragen mag toch altijd, schaad je niemand mee dacht ik zo.

Geniet lekker van je kaasjes :D

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Ja ik zat ook te twijfelen of ik het moest vragen of niet. Maar ik dacht, stel dat je er wel een bacterie (of weet ik veel hoe het werkt) van kunt krijgen, en je wilt wel binnen korte termijn proberen zwanger te worden.. Ik heb geen idee hoe dat werkt. Vandaar :)

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0

Lekker vragen hoor en belangrijker nog... lekker eten!

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

de listeriabacterie kan je na een paar maanden nog ziek maken dus dat kan inderdaad wel. maar ik zou me daar geen zorgen om maken, anders kan je niet meer normaal leven.
    hopelijk kan er wat aan je pcos gedaan worden, succes!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Tuurlijk mag je het altijd vagen , zo bedoelde ik het ook niet maar meer in de trant van wat is de reden dat je je afbvraagt dat je het niet mag hebben..

Ik zou zolang je niet zwanger bent, gewoon eten wat je wil.. Als het wel een tijdje duurdt voor je zwanger bent, hopelijk niet natuurlijk, is het niet fijn als je al die tijd alles heb laten staan.

Share This Page