Sinds twee dagen is de koffie uit mijn senseo ineens erg slap. Ik heb hem al twee keer doorgespoeld en gisteren ontkalkt maar helaas blijft hij slappe koffie geven. Het lijkt wel of hij te weinig kracht heeft ofzo. Wie weet wat ik kan doen? Alvast bedankt!
Dan is ie gewoon klaar om met pensioen te gaan vrees ik... Ohw en lekker blond je zei al dat ie ontkalkt was, oogjes zitten no een beetje dicht
Mijn opa heeft dit ook een keer gehad, en die heeft toen een paar gaatjes even weer wat doorgeprikt. Welke gaatjes hij bedoeld...geen idee, heb zelf geen senseo
Heb ik ook weleens gehoord idd, zitten de gaatjes verstopt. Misschien daar even naar kijken dus? suc6!
Nou dat probleem hebben wij ook (al eens een topic over geweest) mijn apparaat is slechts 8 maanden oud, dus met pensioen zal het niet zijn. Ik verdenk DE er eerder van minder koffie in de pads te doen. Gaatjes in de padhouder zijn er bij de nieuwe modellen niet, er zit een gaasje in en dat is schoon. Ontkalken heb ik ook al gedaan.
Nou ik verdenk DE er idd van dat ze minder koffie in de pads zijn gaan doen maar de koffie is nu zooooo slap, dat klopt gewoon niet. Het smaakt ook erg vies. En dat van de gaatjes.... ik heb het apparaat net helemaal schoongemaakt en heb gezocht naar gaatjes maar ik heb geen idee wat jullie hiermee bedoelen
Dat bovenkant plaatje eens goed schoonmaken en de onderdelen waar de senseo doorheenloopt wat onder de padhouder zit eens goed uitkoken, inclusief padhouder wil ook nog wel eens werken