Hoi allemaal wij wensen iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een gezond & gelukkig 2009 Dat al onze wensen maar uit mogen komen en het een heel jaar mag gaan worden voor iedereen hier. Groetjes liefs Caruli en Gezin
Ook wij wensen iedereen een gelukkig, maar vooral een gezond 2009! En dat alle dromen uit mogen komen! Liefs, Samantha en Edwin
Hoi Caruli, Wij wensen ook jou en iedereen op zp een fijne jaarwisseling en een heel mooi, gezond, gelukkig en vruchtbaar 2009! Veel liefs Jessy en Jaslynn
Ik wens vanaf hier ook iedereen een mooi uiteinde en een fantastisch 2009! Dat al jullie dromen mogen uitkomen. Veel liefs Manuela en Louise
De Elmo-family wenst ook iedereen een knallend 2009 wat zeker op gezinsgebied een heel mooi jaar mag gaan worden voor iedereen. Elmo-family
Wij wensen iedereen een gezond, gelukkig, liefdevol en vruchtbaar 2009. Hopelijk komen alle dromen uit en worden er weer veel mooie gezonde kindje geboren en verwacht. Geniet van de laatste dag van 2008 en spetter in 2009 Veel liefs Sinada en Fam
Vanuit Wildervank (Groningen) wensen wij iedereen een gelukkig, liefdevol en vruchtbaar 2009 toe. Groetjes, Debora & Michiel
Ook ik wens iedereen een spetterend uiteinde en dat 2009 voor ons allemaal een fantastisch jaar mag worden!
Wil ook iedereen een gezellige jaarwisseling en gezegend,voorspoedig 2009 waarin droomwensen uit zullen komen! Chillin&familie.
Ook namens Mijn vriend patrick,mij en jinthe,allemaal een heel gelukkig,gezond,en vruchtbaar nieuwjaar!!
Vanuit Zetten (betuwe) wensen wij iedereen een heel gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar toe, en dat alle wensen van iedereen uit mogen komen! Liefs, Con
wij wensen jullie allemaal een liefdevol,gezond, gezellig & vruchtbaar jaar waarin alle wensen mogen uitkomen! liefs De Pluysjes