Goede creme voor een droge huid

Discussion in 'De lounge' started by Moesje1, Feb 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

heej dames, ik heb een hele droge huid van mezelf (me gezicht).. ik gebruik nu biodermal cold cream, wat heel goed is.. (alleen na het douchen want in het dagelijkse leven is die weer te vet) alleen die begint overal uit de handel te gaan, wat voor creme gebruiken jullie voor de droge huid? die je ook af ent oe tussendoor kunt smeren?

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

weleda rozen serie, die heeft ook oliecapsules en die zijn erg lekker. en verder hebben die ook extra hydrerend ofzo. je kan proefdingetjes daarvan kopen. kan je kijken of je het lekker vind. :D

3. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ik zal het onthouden, want van heel veel creme krijg ik ook huiduitslag, dus ff proberen idd

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik heb van deze geen jeuk. wel een gevoelige huid. zit geen rotzooi in, dat scheelt. :D

5. Marijntje

Marijntje Bekend lid

Nov 9, 2006
    674
    0
    0
    Secretaresse
    Amersfoort
    Bij de apotheek van La Roche Posay gebruik ik Nutritic 5%. Dit is echt een super creme. Kan ik je zeker aanraden en zonder geurstoffen.

Marijn

6. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik gebruik uienzalf...ik heb heel erg last van droge handen en het helpt echt...je moet het wel elke dag gebruiken anders werkt het niet

7. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Apotheek heeft ook vaak goeie creme's.

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Jun 11, 2007
    1,883
    0
    0
    juf bovenbouw
    Noord-Brabant
    Ik heb crème van Louis Widler (?spelling). Echt fijne crème. Heb er nu ook lichaamscrème van. Kost wel wat, maar echt heel erg fijn.

9. roses

roses Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    1,946
    1
    38
    Louid Widmer UV 8 dagcreme is heel fijn!

10. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

Dec 14, 2008
    1,227
    0
    0
    Ik had het ook al eerder in een ander topic aangegeven, voor een droge tot zeer droge huid is de lijn van Lois Widmer (Remederm) heel geschikt!

Het kost inderdaad wel wat maar je doet er dan ook vrij lang mee, je hebt er namelijk vrij weinig van nodig.

En bovenal het werkt!

:D

11. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

KLOPT!

Share This Page