heej dames, ik heb een hele droge huid van mezelf (me gezicht).. ik gebruik nu biodermal cold cream, wat heel goed is.. (alleen na het douchen want in het dagelijkse leven is die weer te vet) alleen die begint overal uit de handel te gaan, wat voor creme gebruiken jullie voor de droge huid? die je ook af ent oe tussendoor kunt smeren?
weleda rozen serie, die heeft ook oliecapsules en die zijn erg lekker. en verder hebben die ook extra hydrerend ofzo. je kan proefdingetjes daarvan kopen. kan je kijken of je het lekker vind.
Bij de apotheek van La Roche Posay gebruik ik Nutritic 5%. Dit is echt een super creme. Kan ik je zeker aanraden en zonder geurstoffen. Marijn
ik gebruik uienzalf...ik heb heel erg last van droge handen en het helpt echt...je moet het wel elke dag gebruiken anders werkt het niet
Ik heb crème van Louis Widler (?spelling). Echt fijne crème. Heb er nu ook lichaamscrème van. Kost wel wat, maar echt heel erg fijn.
Ik had het ook al eerder in een ander topic aangegeven, voor een droge tot zeer droge huid is de lijn van Lois Widmer (Remederm) heel geschikt! Het kost inderdaad wel wat maar je doet er dan ook vrij lang mee, je hebt er namelijk vrij weinig van nodig. En bovenal het werkt!