ik dronk eerder alleen 's ochtends 2 kopjes, nu even helemaal niks meer, na de zwangerschap ga ik denk ik wel weer 2 kopjes per ochtend drinken. verder de hele dag kruidenthee.
dronk vroeger liters thee.. tot HA me zei dat thee schadelijker is dan koffie.. ( was gewone thee) drink normaal oploscappu van buisman.. en dan zon 10-15 bekers per dag..
4-5 kopjes per dag,van minder krijg ik hoofdpijn En dan smorgens altijd dark roast,de rest vd dag regular. Heel af en toe latte macchiatto. In Indonesie kennen ze geen Senseo,ga t wel missen daar.Dan maar Starbucks platlopen. In Australie kennen ze het gelukkig wel,maar daar moet je in de winkel niet naar pads vragen...
Ik dronk 1 of 2 kopjes per dag, maar sinds ik zwanger ben, lust ik het niet meer en daar baal ik van!
Minstens 8 koppen, in het weekend iets minder. Ben ook echt verslaafd, als ik 's avonds maar één bakje drink heb ik de ochtend erna knallende hoofdpijn, die pas weggaat na een halve sloot koffie
Ik drink sommige dagen enkel thee: eerst makkelijk twee à drie mokken maar probeer dit nu te beperken tot 1 mok maximum. Maar ongeveer vier dagen per week dronk ik makkelijk 7 mokken koffie. Nu heb ik echter al via verschillende wegen vernomen dat dit echt niet goed is voor de vruchtbaarheid en dus probeer ik nu sinds eergisteren om koffie gewoon zoveel mogelijk te vermijden. Ik denk dat ik ga proberen om maximum nog 2 à 3 mokken per week te drinken.
Ik begon de dag altijd met een mok koffie verkeerd uit ons geniale espresso-apparaat. Maar toen ik zes weken zwanger was, werd ik daar misselijk van. De laatste dagen vond ik koffie ineens weer lekker ruiken, dus vanmorgen heb ik het maar weer eens geprobeerd. Eén mok koffie verkeerd, half warme melk en half koffie. En ik vond het heerlijk. En ik werd niet misselijk. Maar ik wil gedurende mijn zwangerschap wel voorzichtig zijn met caffeïne (ik drink ook zelden zwarte thee), dus ik zal er geen dagelijks ritueel meer van maken. Hooguit op vrije dagen, bijvoorbeeld in het weekend, gezellig een kop koffie verkeerd en warme croissantjes op bed met mijn man.
's sochtends meestal 2 mokken(4kopjes) en als ik op bezoek ga soms nog een mok. een aantal jaar gelden dronk ik zoveel koffie(15 koppen ong.) dat ik geen eten meer lustte maar toen kreeg ik op een dag zo'n buikpijn dat ik gelijk genezen was
2-3 kopjes per dag. In de ochtend 2 en soms 's avonds 1. Ik heb 's morgens wel een stoot caffeïne nodig om een beetje op gang te kunnen komen....
Bij mij verschilt het, soms 1 en soms 2 a 3 kopjes. Maar eigenlijk nooit meer! Wel altijd senseo koffie en dan klein kopje! Nu ik zwanger ben, drink ik er sowieso niet meer dan 2. Maar heb ook dagen dat ik helemaal geen koffie drink. Ben er denk ik niet verslaafd aan!
Geen koffie, als er iets is wat ik vies vind is het wel koffie , doe mij maar een lekker bakkie thee, en het liefst met een smaakje en dan drink ik ongeveer 4 kopjes per dag.
Ben ook dol op koffie! Alleen nu in de zwangerschap kan ik met moeite 1 mok per dag drinken. Ik dronk altijd 's ochtends 2 mokken (4 kopjes!) en 's avonds 1 mok (2 kopjes). En meestal 's middags dan 1 kopje senseo. Zo, dus wel 7 kopjes! Echt verslaafd! Heb nu ook moeite om op gang te komen, nu ik zo weinig koffie kan drinken
Als ik werk 2 mokken. Voordat ik begin en rond 11en. Thuis max 2 kopjes. Nooit zin om te zetten. (senseo)
ik drink 's morgens als ik op mijn werk kom 2 kopjes (in 1 grote mok) en 's avonds nog 1 kopje. Als ik meer koffie drink krijg ik last van mijn darmen, buikpijn en meer van die ellende.