Ik heb eens gelezen: Koffie en thee zijn beiden slecht, omdat het veel vocht onttrekt aan het lichaam. Of dat ECHT waar is, weet ik niet. Ik denk soms wel eens: wat als ik koffie LEER drinken ... zal ik dan makkelijker m'n zachte, warme bedje uit kunnen komen in de ochtend?
Zo dus de dames lusten hier wel n bakkie troost...op sommige na dan. Dat t vocht ontrekt is voornamelijk te weiten aan de cafeine heb ik me laten vertellen. En als ik meer koffie als wat anders drink dan merk ik dat meteen door dat ik koppijn krijg die ik normaal in de zomer wel eens krijg als ik vocht te kort heb...dus zou best eens waar kunnen zijn! @daan32 dat had ik idd ook toen ik zwanger was. Wilde geen koffie drinken ...decaf vond ik smerig (die die ik nu drink kende ik toen nog niet) en thee zonder cafeine kreeg ik t zuur van...dus dan maar chocolademelk... Maar in t begin vond ik chocola alles behalve lekker. echt 5 maanden geen chocolade willen eten of drinken (en dat is erg apart voor mij....had gewoon 3 repen in de kast liggen en ze bleven liggen!) Maar had af en toe zoooo'n zin in iets warms! Ben toen maar aan de bouillon gegaan Zo Wendy slaapt...tijd voor n bakkie leut (decaf!)
het is gewoon zo heerlijk. Ik heb een koffiemachine en dan ruik je gewoon de koffiebonen als ze gemalen worden! MMMMMMMMMM!
Die bouillon herken ik ook! Toevallig net maar een bakje warme melk gepakt maar nu vind ik dat toch niet zo heel lekker!
Gewoon een glaasje water bij de koffie nemen is er niks aan de hand, In mediterrane landen is dat heel normaal.
Oh heerlijk koffie! Alleen helaas kan ik het met mijn darmen niet verdragen, dus geen koffie voor mij
Ehm.. dat ligt er aan. Als ik thuis ben drink ik zo'n 4 kopjes senseo dark roast. En 'savonds nog 1 mok latte machiatto. Als ik moet werken drink ik 2 kopjes senseo, 4-6 kopjes automatenkoffie en 'savonds weer 1 mok latte machiatto.
Ik lust geen koffie, maar zou het wel willen leren dinken. Is best gezellig als je op een terrasje zit of ergens op de koffie gaat. Jullie zijn allemaal koffie-drinkers. Hoe leer je koffie drinken?
Mag ik senseo dark-roast! Heerlijk! Hoeveel ik drink is per dag verschillend, soms alleen maar 1 kopje maar heb ook me dagen dat ik er minstens 8 nodig heb! Oh of als ik niet kan slapen, ff naar beneden voor een kopje en dan heerlijk dromen
Ik heb op mijn 24 koffie leren drinken toen ik bij een koffiebar ging werken. Ik heb toen een cappuccino geprobeerd en vond het eigenlijk gelijk wel lekker, vond de geur trouwens altijd al lekker! Nu kan ik niet meer zonder! elke dag doe ik twee kopjes koffie met opgeklopte melk maken, mmm, heerlijk! Op mijn werk drink ik meestal 2 kopjes cappo, wel automaten koffie, vind ik eigenlijk veel minder lekker. Ik wist trouwens nog voor de test dat ik vorig jaar zwanger was, want had echt totaal geen koffie zin meer, terwijl ik anders al op kan staan met trek in koffie
Ik vind de koffie ook altijd lekker ruiken. Ik lust wel oploskoffie in de yoghurt, krijg je een soort van mocca smaakje. Zal eens proberen met extra melk en dan zo afbouwen met de melk.
Hoezo wil je de melk afbouwen dan? Ik drink ook nooit een zwarte bak, lust alleen met melk Als je lekkere koffie wilt drinken, dan raad ik je de cappo van Bagels&Beans aan of de cappo of latte van de Coffee Company (weet niet of die in braband zitten). Vind beide zaken echt heerlijke koffie hebben, nou, ja, als hij goed gezet is dan!
Coffee Companie, is hier inde stad denk ik. Daar heb je wel 50 verschillende koffie`s ofzo, daar kan je toch geen keuze uit maken? Zal er eens binnen gaan en kijken of ze iets hebben wat me aanspreekt. M`n mannetje drinkt ook met melk en suiker, maar hebben we het niet in huis of krijgt hij ergens zwarte drinkt hij hem ook op, dus maakt het niets uit. Lekker makkelijk.
Op werkdagen meestal 3 a 4 kopjes (die bocht bij ons op school is echtniet te zuipen), op niet werkdagen kan het wel oplopen tot 7 a 8 kopjes.