ach je moet ergens aan verslaafd zijn. vooral als op hier op de pagina zit en dan is een kpp koffie zo weg
Hoi Hoi Dames! Ik drink ongeveer 3 a 4 kopjes per dag (senseo) Sinds een paar maanden ben ik zwaar geminderd met koffie drinken. In het weekend dronk ik er s'morgens wel een stuk of 8 (niet goed natuurlijk) Een helderziende heeft gezegd dat koffie mij fines zou worden dus vandaar dat ik nu minder drink
1 of 2 kopjes koffie en 1 blikje Cola light. Een kop thee bevat trouwens evenveel cafeïne , alleen heet het theïne, als een kop koffie)
ik drink al vanaf me 1 z'n 10 bakjes koffie per dag. eerst een mok of 7 maar sinds de senseo dus wat minder in verhouding dan. nu ik zwanger ben heb om moeite om het bij 4 te houden maar doe me best ik drink daar in tegen max 2 liter cola per jaar dus een goede compensatie. redbull lust ik niet of er moet rode wodka in zitten haha maar dat is al erg lang geleden
Ik drink normaal een paar koppen koffie verkeerd (zelf gemaakt met Nespresso apparaat) per dag. Nu ik zwanger ben drink ik een koffie-vervanger (granenkoffie zonder cafeine etc). Als we uiteten gaan ofzo dan neem ik wel een heerlijke echte koffie. Pim
o haha dat zal wel hebben gesmaakt inderdaad uit me papfles. 1 moet 12 zijn haha nog wel jong maar o wat is koffie toch lekker. als ik geen koffie drink heb ik ook echt afkickverschijnselen zoals hoofdpijn, trillen etc