hai, Ben nu al een paar dagen gestopt met roken, maar nu beginnen de afkickverschijnselen...Voel me echt rot...Tis net alsof ik flink de griep heb, ik heb keelpijn, last van slijm, hoofdpijn, duizelig...pfff,.... Hoelang duurt het eigenlijk voordat die verschijnselen weg zijn, of minder worden??. Enne ik ga echt niet meet roken!! fay
God zo! Volhouden hoor! Ik vind het echt heel knap van je. Bedenk dat die afkickverschijnselen, echt waar, tussen je oren in zitten! Zodra je je bedenkt dat je er toch echt niet in gaat trappen omdat je nu een kleintje in je buik hebt zitten waar JIJ NU AL verantwoordelijk voor bent helpt dat al. Tenminste dat hielp mij heel erg. Zodra ik dat bedacht was het onmiddelijk weg. Ik zei steeds tegen mezelf dat als ik een goede moeder wilde zijn, ik daar nu al mee moest en kon gaan beginnen, want wat voor moeder zou ik zijn als ik door zou paffen terwijl ik daar dan bewust mijn kleintje kwaad mee zou doen??? Die gedachte deed het bij mij echt HEEEEEEL ERG GOED!
thnx renate28.... Jaaa, ga het zeker volhouden....Ik denk nu precies zo, heb hier ook een blaadje op de deur geplakt, met de nadelen van het roken, en roken in de zwangerschap...Helpt mij goed...Loop dr telkens voorbij als ik de keuken in moet... Zal me over een paar dagen wel weer wat beter voelen...(hoop ik)... fay
Waarom probeer je niet iets alternatiefs ? Iets van accupunctuur ofzo ? Enne zeker niet weer gaan roken meid ! Als je nu weer begint en je kindje wordt geboren moet je kindje ook zo afkicken. Zet hem op !
een week heb je deze lichamelijke verschijnselen . Die had ik ook. Daarna is het echt alleen maar Psychisch. Ik ben nu dik 2 jaar gestopt. En als je die eerste week doorkomt, wordt het alleen maar makkelijker heel veel succes
nou, ik heb dus echt de griep...Waren dus geen afkickverschijnselen... Blijkt dat het hier nu heerst... Mijn dochtertje begint ook al ziek te worden, en op dr school waren ook veel kinderen, en ouders ziek... Voordeel is wel, voel me zo belabberd, dat ik echt totaal geen zin heb in een peuk .... fay
jopie, thnx... Gaat me lukken hoor!!! Heb al een aantal keren geprobeerd om te stoppen, Maar tis me nog nooit zo gemakkelijk af gegaan als nu... fay
Ik ben er zelf nu ruim 3 maanden vanaf, dus ik weet wel hoe je je voelt! Maar het gaat je deze keer lukken. Je doet het tenslotte voor iets heel bijzonders!
thnx stranger... Ja jopie, voor iets heel bijzonders!!!....Bij mijn dochtertje heb ik zo rond de 4 sigaretten per dag gerookt...Maar nu had ik echt zoiets van, wil dr helemaal vanaf...Mijn mannetje steunt me ook erg goed, hij is nu al bijna 2 jaar rookvrij... fay
ik ben er nu een half jaar vanaf, en inderdaad de eerste week is het moeilijkst, bedenk je dat er een keer een dag komt dat je niet meer aan roken heb gedacht, ook al geloof je dat nu nog niet! Veel succes! Gr. Jes
moesje, ik geloof je zeker wel!!... Zondag heb ik echt een moeilijke dag gehad, moet zeggen nu gaat het redelijk... Heb nu ook nog maar heel af en toe die echte drang naar een sigaret, en dat is na het eten.... fay
Ik vind het helemaal top van je! Ik heb gelukkig zelf nooit gerookt, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is te stoppen. Maar de gezondheid van je kindje moet toch wel de beste motivatie zijn. Het gaat je lukken!
ik vind het ook echt super goed van je. Ik weet hoe moeilijk het was om te stoppen. Maar als je het dus echt wil, lukt het ook. En het doel is zo belangrijk.... je lieve kindje :sunny: Je mag trots zijn op jezelf
thnx...Ben zelf ook erg trots op mezelf ... Was ook ff best moeilijk, maar het word elke dag makkelijker!!!... Ging ook van de een op de andere moment, was het echt zat, het roken...Zei tegen mijn ventje, vanaf nu rook ik niet meer, heb toen mijn shag, aanstekers en vloeitjes aan mijn zus gegeven, en ik was er klaar mee.... fay