voor mijn zwangerschap wel wat meer, nu meestal niet meer dan ong 2 per dag. heb er ook nog heel weinig zin in. meestal denk ik halverwege: laat maar... maar het is ook niet goed hoor meid, als je zwanger bent of wilt raken... succes met afkicken liefs female
Dank je Female! Ik heb nu pas twee bakken koffie gedronken en gisteravond de laatste na het eten gehad. Ik stond vanmorgen wel met mega hoofdpijn op dus dat kan nog gezellig worden, maar ik realiseer me echt dat het niet goed is voor je lijf en dat ik er echt mee moet gaan minderen! Liefs Nies
Toen ik nog werkte dronk ik me ook suf aan koffie. Ik denk dat 12 een minimum zou zijn voor mij. Mijn mensen haalden steeds koffie en ik werd steeds maar bijgeschonken. Als je dan een dag geen koffie had gehad...KOPPIJN! Nu heb ik nespresso en drink ik decaf, maar eigenlijk drink ik niet elke dag meer.
Ik drink helemaal geen koffie. Maar dat komt omdat ik het niet lekker vind. Ik drink altijd groene thee ... daar is niks mis mee. Zit ook geen theïne in ... echte aanrader ... al is dat voor koffiedrinkers misschien een slap aftrekseltje ... hihihihi ... -X-
Ik dronk 5 a 6 koppen per dag, nu niks meer want ik lust het ineens niet meer. Smaakt echt verschrikkelijk!
Nee hoor.. ik drink dat ook heel veel. Vooral omdat het ook vochtafdrijvend is. Nou ja..drink = dronk, want tijdens de zwangerschap is teveel groene thee ook niet goed. Nu zit ik aan de rooibos!
Als meisje van 12 dronk ik af en toe al een bakkie met m'n moeder mee, lekker met suiker en melk. Koffie drinken was altijd even een momentje van gezelligheid. Mijn mannetje drinkt echt de hele dag door koffie, onder het werk, na het eten enz.De laatste bak koffie schuift ie om 21:30 ofzo naar binnen. En omdat hij, als hij koffie gaat zetten, altijd vraagt, bakkie leut lieverd, zeg ik eigenlijk altijd ja. Dus maar ff niet meer, gewoon om wakker te worden en na het eten en nog eentje om een uur of 7 en dan moet het klaar zijn. Het lukt me wel
Rooibos is ideaal daar kan je je een slag in de rondte aan drinken. Ik ben er gek op! En geen cafeine. In gewone thee en ook in groeme thee zit wel cafeine. Alleen wel minder als in koffie. Zelf kan ik niet tegen koffie, ik hoef maar 1 bakkie te drinken en ik ga helemaal trillen wordt hyper en krijg ongelofelijke buikloop (sorry) Dus ik drink het maar niet Jammer want ik vind het wel lekker!
Ik zit te denken om ook maar eens thee te gaan drinken, rooibos heb ik nog nooit gedronken. Maakt dat nog wat uit welk merk je dan neemt of zit er in rooibos zowiezo geen caffeine? ( gaat goed met je he, Harley ...zie het aan je banner en de tekst eronder ...hartstikke fijn meis )
ik drink zoiezo alleen pickwick.. en het is zo lekker...haha.! Zit ook een kaneelachtige vleugje doorheen.. HEERLIJK!
Hoi Voor dat ik zwanger was dronl ik ook zeker wel 12 bakken per dag. Nu helemaal niks meer want wordt er ziek van
hier nog zo een senseo verslaafde,nies ga met je mee doen en ook halveren,want je krijgt er inderdaad hartkloppingen van.Vroeger dronk ik niet zoveel koffie maar sinds de senseo is het verleidelijk snel een vers kopje koffie te nemen groter,maar we gaan de riem aan binden. nies veel succes met het halveren en het wakker schudden van deze verslaafde groetjes gemma
Ik vind koffie heerlijk, ook nu tijdens mijn zwangerschap blijf ik koffie gewoon lekker vinden. Ik drink maximaal 4 kopjes per dag, meestal 2 of 3. En dan vooral die nieuwe van DE de mocca arome, zalig!
ik drink nu niet meer zoveel, merkte dat ik echt verslaafd was. enigste wat ik dronk was koffie en redbull hih lekker gezond he,, nou ik moest echt afkicken hoofdpijn enz. nu ben ik snoepverslaafd maar ja liever dat dan he
In het begin van mijn zwangerschap lustte ik ook opeens geen koffie meer, wat ik ook heb moeten bekopen met hoofdpijn. Echt vervelend, want ik voelde me al niet zo lekker. Maar nu zit ik in week 22 en ik vind mijn bakkie weer heerlijk. Ik doe nooit meer dan 1 of 2 kopjes, met veel melk, want het lijkt wel of de kleine er een beetje hyper van wordt. Ik krijg allemaal schopjes bij de koffie! Maar, eh, 12 kopjes per dag lijkt mij ook een beetje veel, hoor. Het schijnt de zwangerschap inderdaad niet te bevorderen. En je gezondheid ook niet ... Rooibos is gezond en lekker, maar voor een koffiedrinker misschien wat slap. Het went wel, hoor. Ik krijg er nu alleen brandend maagzuur van. Zo jammer!
Hier geen koffieleut, maar ik vind het wel heerlijk ruiken altijd. Ben nooit geen koffiefan geweest, drink soms wel thee maar eigenlijk liever koude dranken
He Nies! Dank je wel! Alle Rooibos is cafeinevrij. En je kan het zo sterk zetten als je wil. Omdat het eigenlijk geen thee is maar gekneusde jonge twijgjes van een zuid afrikaanse rode heester wordt het nooit bitter. Ik heb van Annique (bij de kruidvat gekocht) die vind de meest volle smaak hebben en is goede kwaliteit. Rooibos bevat ook veel vit C en is goed voor de spijsvertering. Het is echt mijn wonderdrankje! (was je vast nog niet opgevallen hihi.)
Hai Gemma, Ook al verslaafd dus, erg he, ik vind koffie zo lekker hé! Maar laten we eerlijk zijn, goed is het niet, dat heb ik ook ondervonden. Soms heb ik echt hartkloppingen en ik begon me toch echt af te vragen waar dat vandaan kwam. Buiten dat ik hyperventilant ben, dacht ik meteen aan de koffie. Dus ik moet gewoon minderen, hartkloppingen zijn ook niet lekker hoor! Dus meis, doe maar gelijk mee, doen we het samen En Harley, ik ga morgen ff naar het kruidvat, rooibos halen. Ik wil het toch proberen, dank voor je uitgebreide uitleg Liefs Nies
hoi nies ben begonnen vandaag heb nu twee kopjes op wou net zonder na te denken een derde nemen maar niet gedaan wacht tot de middag braaf,want inderdaad hartklopingen zijn niet prettig,had laatst ook een hoge bloeddruk ook dat heeft er weer mee te maken.Wat gaan we nu drinken cola hahahah,nee hou het op water,trouwens drink de koffie niet omdat ik dorst heb maar gewoon zonder bij na tedenken groetjes gemma
Hoi Gemma, Nee ik drink ook geen koffie voor de dorst maar gewoon uit gewoonte. Ik zit inmiddels wel aan mn derde bakkie, maar dat is dan ook de laatste tot een uurtje of 6 en dan neem ik nog een bakkie of 3, 1 na het eten en 2 om koffietijd vanavond. Dus dat zijn er dan 6 in totaal, goed begin toch Vol houden hoor! Liefs Nies