Hallo,. ik zoek een nette zwarte schoen, beetje dit idee. Geen hoge hak en niet te open.. Zoek me suf, iemand een tip? Blijkbaar zijn ze 'uit' maar scheelt me niets Pumps - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl En dan bedoel ik Mauro Teci, de laatste schoen van deze pagina, krijg het plaatje alleen niet geplakt, daarom zo. Iemand een idee?
ja! Ik heb een paar schoenen van Jenny by Ara, lijkt er super veel op. Ik ga even een plaatje voor je zoeken...
Resultados de la Búsqueda de imágenes de Google de http://ak.buy.com/PI/0/500/219806015.jpg Ze kosten 50 euro, in een online duitse winkel. Ze lopen heel fijn .
Bedankt, Super mooi zeg! De hak is voor mij wel erg hoog.. Maar wat een vreemde site, is dat buitenlands? Dat doe ik liever niet..
Ik heb ze dus op een duitse website gevonden, ziet er erg betrouwbaar uit. En anders even kijken waar een Ara dealer in je buurt zit. Ze hebben veel winkels in NL ook.
Nee klopt. Plus dat het net niet DAT is snap je. Te open zoals ik al zei, ik wil ze vrij snel aan. En de hak bevalt me niet.
hier is de link van die winkel, er staan heel veel modellen op. Wie weet staat er wat bij wat wél naar je zin is! Arashop Online - - - - .Einzelpaare - 70% reduziert: 0209, 0520, Arosa, Ascona, Atlanta, Baden, Bali, Bari, Berlin, Bologna, Boston, Bozen, Cannes, Denver, Ems, Evian, Finn, Gardo, Gent, Genua, Georgi, Gil, Graz, Korsika, Lido, Linz, Livorno, Lucca,
Misschien een rare optie, maar van rainbow kun je alle schoenen in alle kleuren krijgen. Kijk hier maar eens The Colour Studio - Elsa Coloured Shoes zit vast wat voor je bij.
@@011 mama, daar hebben ze veel schoenen! Ik heb al leuke voorbij zien komen.. Ik denk dat ik daar iets ga bestellen, bedankt! Het googled zo moeilijk he.Ik ging ook naar van haren meestal, maar ben nu niet meer zo mobiel als eerst, en kon op de site niks vinden..
Ik zie ook veel leuks op die sites, maar zijn jullie met schoenen nooit bang dat je de verkeerde maat besteld? Ik heb afhankelijk van het merk of een 39 of 40 en soms valt de schoen te wijd of te smal. Durf daarom niet zo goed online schoenen te bestellen, als het niet goed is kun je weer naar postkantoor om het terug te sturen (waar ik dus geen zin in heb, hahaha...)