temperatuurdaling, hele positieve test!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Aksiram1, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aksiram1

Aksiram1 Lid

3 feb 2011
    20
    0
    1
    #1 Aksiram1, 23 aug 2011
    Laatst bewerkt: 23 aug 2011
    Hoi meiden,

Misschien hebben jullie iets zinnigs te zeggen over het volgende. Na 8 eerdere vroege miskramen ben ik inmiddels 4 dagen overtijd. Normaal heb ik altijd heeeeeele licht positieve testen en nu voor het eerst vanaf NOD een duidelijke streep. Gisteren begon mijn temperatuur te dalen. Vanmorgen weer een test gedaan en die knalde eraf. Teststreep net zo donker als controle streep en ook donkerder dan gisteren. Wel wederom was mijn temperatuur iets gedaald. Willen jullie er eens naar kijken en zeggen wat je denkt? Ondanks al mijn medicatie (prednison, progesteron en aspirine) toch weer een miskraam? Of kan dit ook gewoon goedgaan?

Alvast ontzettend bedankt!

Liefs, Aksiram

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hee meis,

Iets dalen is niet erg hoor, zolang je maar niet op de tmperaturen van voor je ei uitkomt.
    Ik zeg van harte!!!

3. Aksiram1

Aksiram1 Lid

3 feb 2011
    20
    0
    1
    Ik word ook gek van mezelf, ieder kwartier naar de wc om even te kijken... Na 8 keer mis misschien ook niet zo raar. Dan ook nog eens die temperatuur die niet meewerkt!

Eigenlijk was die vanmorgen nog 0,08 lager maar heb de hoogste meting maar aangehouden.. Grrrr!

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zolang ie niet onder de 36.8 uitkomt zou ik me geen zorgen maken meis.

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gefeliciteerd, wat een prachtige test!
    zolang je temp hoger is dan je coverline, is het nog prima!
    ik heb voor mezelf bewust gedaan dat ik gestopt ben met tempen na mn posi test...
    nu temp ik nog weleens overdag (omdat ik het niet kan laten) en die wisselen echt enorm, soms 36,7 soms 37,4... dus het mag ook gewoon wisselen denk ik.
    het is erg lastig, maar ik zou het tempen nu niet meer doen, gewoon omdat het extra stress oplevert... je kan er helaas als het weer mis zou gaan niets aan doen, het tempen voorkomt jammer genoeg geen mk...
    heel veel succes met afwachten en ik hoop heel erg dat dit een echte plakkerd zal zijn!! *duimduimduimduimduim*

6. Aksiram1

Aksiram1 Lid

3 feb 2011
    20
    0
    1
    Dankjulliewel! Denk dat het inderdaad beter is om te stoppen met temperaturen!

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Stoppen met tempen, snel een echo plannen en hele goed hoop houden. Wat echt wel mag met zo'n knallende test. Wat een spanning voor je als het al zo vaak niet goed is gegaan. (Maar toen had je dus niet zulke prachtige testen!)

Succes, op naar een mooie echo en alvast ook een beetje gefeliciteerd, het begin is er!

Deel Deze Pagina