Ik ben zo blij dat ik het gewoon even moet delen We hebben een hele moeilijke tijd gehad. Niet met elkaar maar er zijn zoveel nare dingen gebeurd het afgelopen jaar en dat werkt niet echt super in je relatie. Ik had enorm veel zorgen om mijn oudste moppie van 5 jaar waar het een tijdje niet lekker mee ging,ze zat door bepaalde erge gebeurtenissen totaal niet lekker in haar velletje. Al mijn aandacht ging naar haar en mijn jongste moppie van nu 1,5. De relatie bloedde een beetje dood,en toen kwam ook nog eens mijn man in de ziektewet omdat het met hem ook echt niet lekker meer ging. (nu gaat het een heeeeeeeel stuk beter gelukkig!) We waren bezig voor een 3e kindje maar op het moment dat we besloten het voorlopig niet te doen bleek ik overtijd!!! Maar na een testje en een paar dagen overtijd werd ik toch ongesteld en heb ik toen de prikpil gehaald. Ongeveer 2 maanden terug zou de prikpil weer uit mijn lijf moeten zijn en we besloten er weer voor te gaan! Mijn cyclus lag door die hele prikpil gebeuren totaal overhoop en ik ben telkens een beetje aan het vloeien geweest maar steeds een half dagje ongeveer. Eindelijk brak het moment aan dat ik weer uit mijzelf mijn NOD kreeg en ik wou nog 1 maand afwachten om te zien wat ongeveer mijn cyclus is en tadaaaaa het is helemaal precies zoals verwacht! Ik blij,Man blij dus we kunnen er weer voor gaan! Ronde 1 voor Beebje 3 is begonnen!!!!! Bij beide meisjes ben ik meteen zwanger geraakt dus ik ben benieuwd hoe lang het nu zal duren. Maar we hebben geen haast,klussen is immers ook leuk en de natuur bepaald denk ik maar zo. Ik ben in ieder geval zoooooo blij,met een 3e kindje voelt het voor ons straks helemaal compleet. Spannende tijden weer,maar wel hartstikke leuk!
Daar gaan we wel vanuit,de ellende in 2011 hebben we heeeeeeel ver achter ons gelaten en zoveel pech en ellende als ik 2011 kan in 2012 NOOIT! Gaat een heel goed jaar worden,kan niet anders hihi. Hopelijk met een zwangerschap!!!! Want daar gaan we immers voor hihi