Hey dames , Na veel onderwerpen is het dan voor ons ook bijna zo ver ! Zondag 2 september word ik ingeleid ben dan precies 38 weken zwanger ! Onze zoon doet het heel goed en weegt nu ong 2700 gram of meer .. Hij is super actief .. Nu het zo dichtbij komt ben ik erg blij dat het einde van de zwangerschap in zicht is !!! Maar eigenlijk toch ook wel erg zenuwachtig en misschien ook wel een beetje bang l.. Ik heb al een geboorte plan gemaakt en deze was perfect zij de gynecoloog , kon er zo beginnen met werken zei ze hahaha . Nu vraag ik me af ik ben zo zenuwen killer dat ik nog een hele week door moet komen wil nog veel doen maar kan het niet hahah alles is al klaar en geregeld maar ja zullen misschien wel hormonen zijn ... Helaas kan ik de deur niet uit om mijn tijd te verdoen jullie nog tips ??? - films al honderd gezien gedurende de 22 weken die ik al volledig thuis zit - heb zeep kettingen en taartjes en dergelijke gemaakt en zelf 50 geboorte bedankjes voor een oude vriendin (zeep kettingen ). - bij de buurvrouw alle oude dvd series geleend en bekeken !! - alle baby kleding en dergelijke is al gewassen - tassen staan al 10 weken klaar hihihihih
Haha goed bezig meis! Ik ben de 4e september uitgeteld Zit vanaf 10 mei al thuis door mn bekken, heb ook alles al tippie toppie in orde
En zo gaan de dagen in vreugde voorbij hihi. De tijd is me de laatste maand voorbij gevlogen. Het kan maar zo beginnen, wel spannend hoor.
Ik word aanstaande woensdag ingeleid! Dus hier nog maar 5 daagjes wachten. Heb vannacht ook slecht geslapen van de zenuwen. Dit weekend nog maar proberen veel afleiding te zoeken en dan is het hopelijk gauw woensdag. Ik wil mijn mannetje zien!!
Ohhh spannend misschien leuk om elkaar op de hoogte via dit topic ? En zo kunnen we met elkaar onze laatse week doden hahaha