Voortekenen indalen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SoulaLouise, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulaLouise

9 feb 2015
    8
    0
    0
    Examenjaar HAVO
    Enschede
    #1 SoulaLouise, 9 feb 2015
    Laatst bewerkt: 9 feb 2015
    Hoii,

Ik ben nu 32 weken zwanger, alles verloopt goed.
    Alleen sinds twee, drie dagen voel ik m'n baby veel harder en ook anders dan normaal, vaak zelfs pijnlijk hard, schoppen en alsof ie hele draai bewegingen maakt en zich afzet tegen mn buikwand.
    Ook heb ik al sinds een week of 2 dat hij vaak met zn rugje en kontje of hoofdje naar buiten duwt, waardoor mn buik helemaal vervormd, net een harde buik.
    Sinds vandaag voel ik ineens steken bij m'n clitoris -ahum-, een beetje vergelijkbaar met blaasontsteking maar ik heb verder geen kenmerken.
    Zou dit kunnen betekenen dat de baby bezig is met indalen?

Groetjess

2. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht vandaag precies hetzelfde alleen ben 33 weken. Dacht ook indalen.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Hier voelde ik bij indalen altijd hele felle steken van onder. Verder niks bijzonders.na die steken welke uren aan konden houden lagen ze ingedaald.

4. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16
    Ik had dat vorige week vooral, ben ook 32 weken zwanger.
    Vandaag bij de vk geweest en ze lag al netjes met der bolletje vast :)
    Ik had vooral last van menstruatie krampen, pijn bij het plassen, steken in mn vagina en gerommel in mn buik. Urine netjes laten controleren en zelfs op kweek gezet naar daar kwam niks uit.

Doe eventjes een urine test bij de ha en komt daar niks uit denk ik dat je kindje inderdaad aan het indalen is! :)

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hier afentoe steken vanonder en het plassen gaat moeizamer (Komt trager op gang en het loopt er traag uit)
    Bij controle vroedvrouw bleek inderdaad dat ze al wat is ingedaald

6. SoulaLouise

9 feb 2015
    8
    0
    0
    Examenjaar HAVO
    Enschede
    Dank je wel! Zal ik doen ja:).. Begin er steeds zekerder van te worden, voel nu ook steken in mn lies en meer van binnen, mn schaambot is dat denk ik, ik weet niet precies waar dat zit. :D

PS we zijn tegelijk uitgerekend zie ik, leuk :)

7. xMelissssssa

xMelissssssa Actief lid

2 jul 2014
    304
    0
    16

Ja ik had dat dus ook, ik merkte op dat ik veeel vaker moest plassen en dat ik begon te waggelen als een eendje .. En vanmorgen werd het bevestigd! :D

Oh echt! Super leuk! :D

8. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Het komt mij ook bekend voor, ik ben benieuwd :D

9. Malika1989

Malika1989 Bekend lid

19 feb 2014
    815
    59
    28
    Vrouw
    Thuisblijfmoeder
    Zuid-Holland
    Bij mij is de indaling bezig.. steken/pijn beneden.

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    jep.. hier ook hoor..
    gekke is dat een 2e en 3e enzovoorts..kan indalen en dan er toch weer uit kan zeg maar..
    heel apart.. hij was bij de laatste controle niet meer zover ingedaald als de weken ervoor..
    Vond ik toch wat frappant..maar de VK zei, dat kan elk moment weer veranderen..
    Omdat een 2e/3e er zo weer in kan.. naja weer wat geleerd.. :D

11. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier bij de eerste was indalen heel erg duidelijk. Was op de info avond in het ziekenhuis toen ik achter elkaar twee enorm heftige steken in mijn onderbuik en vagina kreeg. Wist niet wat me overkwam, schrok me dood! Kon alleen aar denken goddank zijn we al in het ziekenhuis, haha. Ben even rustig gaan zitten en toen nergens meer last van, thuis opgezocht en bleek idd indalingspijn te zijn. Controle daarop lag hij ook keurig vast!

Denk dat een tweede derde etc er makkelijker weer uit kan omdat er na de eerste al meer ruimte in het bekken is..?

12. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36

ja klopt.. ze kunnen makkelijker even in en uit zeg maar...
    of draaien..met hoofd en al.. haha..dat voel ik dus ook echt af en toe..
    en dan ineens voelt het weer, dat ie enorm "tussen de benen hangt"

13. Tonks

Tonks Bekend lid

5 jul 2014
    519
    53
    28
    Hier is hij ook begonnen met indalen.Had vaker gehoord dat je dan steken van onder zou voelen. Nou het is dus werkelijk of iemand je met een mes steekt. Dit is ons eerste kindje dus maakte mij een beetje zorgen in het begin,Heb de vk laten kijken maar het hoort er dus gewoon bij. Met plassen gaat het inderdaad deze week ook wat moeizamer.Maar nu ben ik wel niet meer zo bang dat ik de wc niet haal als ik moet :D.

14. Drieka

Drieka Niet meer actief

Bij mij was met 32 weken het indalen begonnen (gezien op de echo) en gisteren weer een echo gehad en hij lag al goed diep met zijn hoofdje maar nog niet helemaal vast, de gynaecoloog kon nog met zijn hoofdje bewegen.

Ik heb vooral veel druk down under, steken, krampen, slecht uit kunnen plassen en het ergste, de pijn alsof iemand je een knietje heeft gegeven :(

Maar ja, hoort er blijkbaar allemaal bij.

Deel Deze Pagina