Hoi hoi ik ben bijna 14 weken zwanger maar zo ontzettend moe ik kom met niks vooruit het huishouden schiet niet op vooral als ik gewerkt heb ben ik echt op. war deden jullie tegen de moeheid enige tips?
Slapen, uitrusten en hopen dat het snel over gaat. Helaas weinig aan te doen verder denk ik.. Doe een stapje terug waar kan..
Pff hier ook, elke avond na half 9 is het klaar. Er zijn ook steeds meer dagen bij (zoals nu ) dat ik om 16 uur al doodmoe begin te worden. Straks lekker naar huis en op de bank met een kleedje. Vriendlief kookt de laatste tijd wat vaker en helpt met wat meer dingen. Ik ben gewoon te moe.... Je kunt er weinig aan doen, rust nemen helpt als enige...
Oh hier ook echt zoooo enorm moe vandaag... Het is wel wisselend. De ene dag meer last van dan de andere. Heerlijk excuus om languit op de bank te liggen
Ik leef met het ritme van mijn peuter mee... slapen van 7 tot 7 en smiddags 2 uurtjes down en nog ben ik zwaaaaar moe. Behalve op werkdagen gaat dit natuurlijk makkelijk. Zie als een dijk op tegen morgen eerst een werkdag van 8 uur en daarna nog ehbo.. ga morgen 8 uur de deur uit en hoop er half 11 in te komen. Bab bah bah
Hoi meiden, Ook ik heb last van moeheid. De ene dag inderdaad wat beter dan de andere. Maar ik maak best lange dagen op me werk. soms 11 uur op een dag, Werk in de kinderopvang. Heb dan soms ook geen pauze, omdat ik alleen sta. Want we hebben nog geen genoeg kinderen om met zijn tweeen te kunnen staan. Kan wel tussendoor zitten. Werk 3 dagen in de week. En moet met de trein. Bijvoorbeeld morgen ga ik 05:30 op. Kom pas 19:30 thuis ongeveer. En nu ben ik ook nog verkouden en flinke hoofdpijn. Maar ja, het hoort erbij. Ik lig soms ook al 20:30 te slapen. Normaal ging ik 23:00 slapen. Ook al moest ik 06:00 op. We doen het voor een goed doel.
Hier ook heel veel moeheid. Soms om een uur in de middag zit ik alweer te gapen. En rond 21 u ben ik echt moe. Ik ga op tijd mijn bedje in, dat is het enige dat helpt haha. En ik verdeel mijn huishouden nu veel meer, want alles ineens gaat nu gewoon niet.
Ik sliep met gemak het klokje rond. Je bent niet voor niets moe, je lichaam is hard aan het werk! Het ging bij mij vanzelf over. Ik dronk toen veel versgeperste sinaasappelsap als energieboost en at gezond en sliep dus veel. Meer kan je niet doen denk!
Hier ook ontzettend moe. Ik heb goede hoop dat het nog wel een keer beter wordt. Mijn moeder heeft beloofd met 14 weken, dus ben benieuwd morgen Ik geef gewoon toe aan de vemoeidheid. Wanneer ik vrij ben ga ik 's middags ook even plat. Op werkdagen lig ik begin van de avond vaak al op de bank te slapen. En op tijd naar bed gaan. Van t weekend was t 2x half 9. Niet zo gezellig voor manlief maar het is even niet anders...
K ben ook ontzettend moe! Slapen is tegenwoordig mijn hobby. Ik probeer wel mijn normale ritme erin te houden maar dan net op een lager pitje..
Hoe was je hb? Bij mij was het met 12 weken 7,2 en met 30 weken 6,1 dus in plaats dat ik me beter ging voelen het 2e trimester werd ik alleen maar meer en meer moe. Nu staaltabletten en voel me al stukken beter.