Koffie!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Momfulness, May 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik heb geen idee, maar ik denk echt niet dat een probleem zou moeten geven.
    Zat koffiedrinkers met gezonde beebs/kids.
    Ik denk dat heel veel mensen niet eens weten hoe ongezond het is..

Tuurlijk kan je nu je dit niet weet minderen en gewoon kruiden thee drinken, als je straks weer zwanger bent.

Maar denk echt dat het gewoon domme pech is geweest bij je. En dat er gewoon iets mis was met de beeb en niet dat het jouw schuld is.

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

he meiden, Ik drink voornamelijk kruidenthee (omdat ik dat al 6 jaar drink en het de lekkerste thee vind) en sommige dagen 2/3 bakken koffie, sommige dagen ook helemaal geen koffie..

Dit is wat ik al jaren drink en dat blijf ik ook doen, als je naar alles moet gaan luisteren wat god of slecht voor je is ,mag je niets meer. Geen groente want daar wordt gif over gespoten, geen vlees want daar kan ook vanalles inzitten, van aardappels wordt je dik, van snoep gaan je tanden eraan en ga zo maar door..

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

@Kristel86, kan me jou onzekerheid goed voorstellen hoor! ook een knuffel van mij voor jou.
    Je ben altijd zo behulpzaam hier op het forum. Hopelijk weer snel raak.

@Ikdus, fijn dat jij er zo'n nuchtere kijk op hebt. Dat houd ons stress kippen even koel..

@Senna04, cola schijnt ook niet goed te zijn.

@Madelon84, nee dit stond er helaas niet bij. Er stond dat ze hier nog niet de oorzaak van hadden gevonden...Vaag.

Luna1

4. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@luna
    Nee dat dacht ik al :(
    Gaan we toch maar over op iets anders ;)

5. Lyst

Lyst Bekend lid

Aug 29, 2007
    580
    0
    0
    Utreg
    Inderdaad, als je alles moet geloven dat geschreven wordt, mag je bijna niets meer.
    Maar om nou gewoon lekker stug door te gaan met een slechte levensstijl, lijkt me niet zo slim, ook al zeggen sommige mensen dat het bij hen goed is gegaan.
    Een vrouw die ik ken, rookt als een ketter, steekt de 1 met de ander aan, en zij heeft 3 gezonde dochters, terwijl ze geen sigaret minder heeft gerookt tijdens de zwangerschap. Betekent dat dat 't bij iedereen goed zal gaan?
    Ik denk dat je gewoon logisch moet nadenken, over wat wel en niet goed is voor jou en de (eventuele) baby.
    Als je denkt dat je slim genoeg bent om een baby te kunnen opvoeden tot een verantwoordelijk, goed persoon, dan zal je waarschijnlijk ook wel slim genoeg zijn om dit soort dingen te kunnen bedenken. En ik denk dat de dames hier op 't forum wel slim genoeg zijn, hihi
    :D

Share This Page