Ik heb het probleem dat ik eerst niet zo heel veel koffie dronk, maar nu vindt ik het juist heel erg lekker. Maar ik drink toch niet meer dan 1 a 2 kopjes per dag. Dan heb ik het gewoon over een klein koffie kopje niet over een grote mok.
Hallo! Ik ben ook een echte koffieleut... Ik drink zo ongeveer 3 a 4 kopjes koffie per dag. De rest van de dag drink ik Rooibosthee. Ik dronk ook 3 a 4 kopjes per dag toen ik zwanger was van Tamara en zij woog 4506 gram bij haar geboorte. Komt wel goed dus! Liefs Elly.
ik drink gewoon mijn 6 bakkies per dag hoor..Bij mijn 1 zwangerschap kon ik ook koffie drinken bij de vleet, madam woog meer als 8 pond, dus laag geboorte gewicht was bij ons niet van toepassing
De ene dag smaakt de koffie mij prima, de andere dag staat het me gewoon tegen. Vooral 's avonds heb ik er echt geen zin meer in en drink gewoon sap! Probeer het altijd tot 2 kopjes koffie te beperken!
Leuk om te lezen dat er nog genoeg coffee-addicts zijn, ik drink zo'n twee kopjes per dag. verloskundige zij dat drie maximum is. verder heb ik ergens gelezen dat het niet uitmaakt of je 'gewone' koffie drinkt of caffeine vrij, dus ik drink gewoon lekker mijn Nespresso'tje. Mijn moeder en collega's verklaren me voor gek, want zij konden echt geen koffie drinken toen ze zwanger waren. Heb een paar daagjes geprobeerd om niet te drinken, maar als m'n vriend dan een bakje dronk vond ik het zoooo lekker ruiken
Is de smaak dan echt zo anders dan van caffeine vrij , hou me gewoon altijd aan 3 a 4 bakken per dag . Zou echt niet kunnen stoppen hoor vind het heerlijk vooral die van senseo met roken ben ik zo gestopt geen enkel probleem raar he
Ik drink ook gewone koffie hoor. En eigenlijk ook best wel veel. Moet toch wakker blijven op mijn werk
De oplos-caffeine-vrije-koffie van nescafe geloof ik (blauwe pot) die smaakt echt goed voor oploskoffie en voor caffeine vrije.
je mag gewoon 3 kopjes koffie en 1 kopje thee drinken, dat staat zelfs op de site van het voedingscentrum.