Bijvoorbeeld: Deze lente/zomer zal geel dé kleur worden. Hou jij hier rekening mee en ga je dan ook voor geel? En zo ja, waar koop jij je kleding dan? Ik kijk het allerliefst bij Steps, helemaal mijn smaak. Ik merk, nu ik weer lekker in mijn vel zit na mijn 2de zwangerschap, ik weer zin heb om me goed te kleden. Afgelopen weekend lekker aan het shoppen geweest. En ik hou er wel rekening mee wat er "in" komt/is. Zo heb ik een geel hempje gekocht met een goud doorschijnende trui voor er boven. Helemaal "in" dit jaar Ook heb ik eindelijk mijn colbertje kunnen scoren. Jurkjes ben ik helemaal verzot op en heb nu 1 in mijn hoofd die ik wil hebben, maar heb deze nog nergens gezien. Ook hou ik nu mijn ogen open voor gele pumps, heerlijk! Maar, ik hou wel rekening met de mode, maar wel in mijn eigen smaak.
Nou ik koop wat ik leuk vind mode of niet. Daarnaast ga ik meestal voor goedkoop omdat bij mij toch alles stuk gaat. vorig jaar iets duurs gekocht had het 3 minuten aan blijf ik ergens achter haken weg 75 euro
Ik twijfel heel erg tussen het 1e en 3e antwoord. Ik let opzich totaal niet op wat er in de mode is, kijk gewoon naar wat ik leuk vind. Maar dat kan dus heus ook wel eens iets zijn wat toevallig op dat moment wel "in" is. Ik zal het dan niet laten hangen omdat ik niet met de mode mee zou willen doen ofzo Maar omdat ik me er verder helemaal niet mee bezig houd, kies ik toch maar de 1e optie...
Bij mij zou het toevallig zijn maar soms ook bewust. Zo wil ik nog een colbertje willen scoren, een fatsoenlijk zittende. Over de kleuren van de zomer ben ik nog niet ethousiast maar misschien moet ik er nog aan wennen. Ook de gekleurde broeken heb ik niet, ik weet niet of dat bij mij staat (ik voel me er te oud voor haha).
Geel? Nou dat wordt em niet... Ik draag naar mijn werk altijd veilige kleuren; zwart, grijs, bruin, ecru. Ik kreeg onlangs de opmerking van een collega dat ik vast de enige vrouw ben die staat te twijfelen wat aan te trekken naar een begrafenis met zoveel zwarte kleding. Voor de zomer vind ik koraalrood een mooie kleur en draag ik meer wit. SPS vind ik een fantastische winkel net als de WE, Steps en Vanilia. Maar op dit moment koop ik nog steeds al mijn kleren in de uitverkoop en ben ik blij met mijn mode bewuste zus die mij genoeg moois toeschuift
Ik vind het vooral belangrijk dat iets mij goed staat. De meeste tinten geel passen absoluut niet bij mij, ik zie er dan heel flets en soms zelf ziek uit. Dus dan kan het helemaal hip zijn, ik zal het niet kopen. Zelfde met spijkerbroeken. Bootcut is uit, maar is wel het model wat mij het beste staat. Skinny past helemaal niet bij me (typisch hollands figuur: brede heupen, volle bovenbenen, erg dunne kuiten). Ik zoek dus net zolang tot ik weer een spijkerbroek heb die bij mij past. Heb op de laatste van de 3 opties gestemd.
Nou heb je wel een apart voorbeeld met je geel haha, ben blond dus zolang ik geen zon heb gezien staat geel echt verschrikkelijk... . Heb wel een roze broek, al paar x aangehad ook. Verder vind ik die gekleurde bandplooibroeken etg leuk maar die 7/8 lengte niet, ben 1,83 dus is dan net hoog water. Verder baal ik van het feit dat ik geen pumps aankan, dan ben ik helemaal twee meter . Maar zag bij de h en m wel balkerinas in pumpmodel, dar ga ik nog eens naar kijken!
nee eigenlijk ben ik niet echt modebewust. ik koop wat ik mooi vind. of het nu mode is of niet. ik draag bv graag een zwarte broek ( tijdloos) met een leuk truitje erop of een legging met jurkje of rok. ik hou ook niet meer zo van spijkerbroeken tegenwoordig. mode wat ik dus nooit bv aangetrokken heb is: de harembroek ( vreselijk zeg) van die puntschoenen skinny jeans ( wortelmodel) uggs ik vind nu die chinobroeken wel mooi maar die koop ik dan omdat ik ze mooi vindt. niet omdat dat nu toevallig mode is. verder vind ik qua schoenen bv ook eenvoudige laarzen het mooist en een normale zwarte pump
Ik draag wat ik leuk vind en waar ik me fijn in voel. Dat iets in de mode is of niet interesseert me echt niet! heb er ook geen verstand van en vind het ook niet nodig om me erin te verdiepen. Heb het altijd al raar gevonden dat mijn vriendinnen het ene jaar helemaal weg waren van blauwe kleding en het jaar daarop ineens alleen nog maar van bruin. Ergens heel onlogisch. Ik ga toch niet iets dragen omdat iedereen vind dat ik het moet dragen omdat het in de mode is en dan het jaar erop weggooien. Zeker neit als ik het niet mooi vind. (en nee, ik volg ook geen interieurtrents of planten trents, of muziek trents of knutseltrents of....)
Wat ik zelf altijd leuk vind om te doen is combineren: Duur jasje met een basic shirt van de H&M, skinny jeans er onder, fel gekleurde pumps. Ik ben dol op fel gekleurde schoenen, dus ik kan mijn hart op deze zomer..nu moet mijn bankrekening alleen ff mee werken
Hier sluit ik me bij aan... Ik koop ook alleen wat ik mooi vindt, dan kan het toevallig 'in' zijn maar nee ik ga niet speciaal opzoek naar kleding wat 'in' is. Het moet lekker zitten, en ik (en mijn man) moet het mooi vinden. Ik kijk ook wel naar de prijsjes, ben niet iemand die elke maand een vermogen aan kleding uitgeeft.
Wat schoenen betreft heb ik het liefste All Stars, die zitten zo fijn Dus 1x in de zoveel tijd ben ik daarmee vréselijk hip bezig (en de rest van de tijd trek ik me er geen drol van aan dat het niet meer in de mode is )
Ik let er niet op. Ik koop puur wat ik zelf mooi vind. Maar wil natuurlijk ook niet voor gek lopen. Dus kijk wel echt of het kan... En heb helaas een grote maat kleding, waarvan ik sowieso vind dat je er niet echt veel leuke kleding van hebt.
Geel kan dan wel ' in' zijn, nog staat die kleur me niet Dan maar niet hip Ik koop wat ik mooi vind, combineer dat zoals ik het leuk vind. Niet omdat het nou toevallig 'in' is. Maakt dat me niet modebewust? Geen idee, ik zie er altijd verzorgd uit. Maar mijn kleding komt zeker niet zo van de catwalk af.
Ik kijk echt alleen maar naar wat ik leuk vind. Dit kan in de mode zijn maar hoeft niet. Ik koop graag broeken met wijde pijpen of een leuke (lange) rok, draag graag een bolero of colbertje maar kan ook gewoon voor een lekkere sloeber trui gaan Je zal mij nooit sportief gekleed zien of in een spijkerbroek en gympen ofzo. Dat is gewoon mijn smaak niet Winkels, tsja op het moment zo goedkoop mogelijk. En ben zowiezo niet iemand die belachelijk veel geld aan kleding en schoenen uit geeft! Moet wel leuk blijven.
Ik koop wat ik leuk vind EN wat me staat! Bleke huid en rood haar vraagt nogal wat zoekwerk met de mode van de laatste jaren Ik zal iig definitief niet meelopen met de geel-trend, haha! Ik ben overigens ook totaal niet op de hoogte van wat er in de mode is, hoor. Heb me dan ook erg lang verbaasd over al die te lelijke harembroeken, totdat iemand me wist te vertellen dat dat 'in' was. Dussss....
Nee ik let er niet op, wil mezelf blijven en niet mee lopen omdat de rest van de wereld het koopt, ik koop wat ik leuk vind en tja als het dan niet DE kleur is, ja jammer dan ik vind het leuk
Totaal niet. 9 Van de 10 keer vind ik de mode ook echt verschrikkelijk. Slippers of juist Uggs, ik wil er nog niet dood in gevonden worden. Met kleren hetzelfde. IK koop vrijwel altijd "basics", die zijn tijdloos. Ik kleed me dus wel saai, volgens sommige mensen, maar dat is waar ik me lekker in voel.
Ik hou totaal geen rekening met de mode, maar koop vooral wat ik leuk vind en wat ik bijvoorbeeld lang heb willen hebben. Volledig mijn eigen smaak dus. Iets geels zou ik dus nooit kopen want ik haat die kleur.