Verbouwing Blijdorp Storend?

Discussie in 'De lounge' gestart door liefkleintje, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Ons meisje wordt bijna 1 jaar!
    We willen dan naar de dierentuin gaan. We twijfelde tussen de Beekse Bergen en Blijdorp.

Inmiddels hadden we besloten naar Blijdorp te gaan, maar ik hoorde dat ze daar flink aan het verbouwen zijn.

Wie weet er hoe erg dit is? En hoeveel last heb je daarvan als bezoeker?? Nog wel de moeite waard om te gaan?

2. Tante Truus

Tante Truus Actief lid

14 jul 2014
    352
    117
    43
    Er is een deel van de route afgesloten, als je vanaf de ocean onder het spoor doorloopt naar de "oude" dierentuin, kun je daar niet meer linksaf. Dat gebied is wel via een andere route te bereiken.
    Persoonlijk vind ik dat je er niet veel last van hebt. Bovendien is Blijdorp groot genoeg om er omheen te gaan. En gezien de leeftijd van je kleine meid, zal ze daar toch niets van merken en genoeg te zien krijgen.
    Veel plezier, ik ga altijd graag naar Blijdorp.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ze zijn het oude giraffenhuis aan het verbouwen. Dat witte hoge huis in de hoek. Dat wordt een nieuw onderkomen voor de leeuwen. De verbouwing is absoluut niet storend. Veel plezier!

4. lievemommy10

lievemommy10 Fanatiek lid

13 mei 2013
    1.009
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er vorige week geweest. En vond het helemaal niet storend. Hele dag geweest maar qua tijd nog steeds niet alles kunnen zien...
    Veel plezier

5. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Nee hoor, helemaal niet storend. Je komt hier en daar wat verblijven tegen waar aan wordt gewerkt, maar daar heb je echt geen last van.

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het absoluut niet storend :).

7. moontjemoon

moontjemoon Niet meer actief

vond veel gebouwen leeg staan, route slecht aangegeven nu, onderhoud laat hier en daar ook te wensen over.. (koi vijver was zo groen, dat er geen koi te zien was bijv)
    was wel een beetje teleurgesteld. (lees prijs, afstand om er naar toe te komen)

8. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    We gaan ook regelmatig naar Blijdorp. (Abonnement)
    Mijn kleine meid, toen ze een jaar was,vond vooral de vissen erg leuk! Dat kunnen ze goed zien. Ze snapte maar niet dat de giraffen niet naar haar toekwamen toen ze hun riep (haar gebrabbel met het vingertje dus) Maar goed van de verbouwing merk je niet veel. Het oude giraffenhuis wordt verbouwd, giraffen zijn al te zien in hun nw verblijf. Er is een route bij de olifanten waarbij de weggetje wat hobbelig is (valt ze zo in slaap), de lange houten brug bij de giraffen is ook een kans op in slaap vallen..
    Het oude krokodillenverblijf is enkel planten geworden met wat vogels, beetje warm.. Maar een rustig plekje met bankje om evt nog BV te geven.. (Je hoort enkel, huh waar zijn de krokodilen) De krokodillen hebben een nw verblijf gekregen (heet) maar nu kan ze wel van dichtbij bekijken.. Er is ook een nw vlindertuin. Een vogelshow..

Veel plezier!

9. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Er staan wel wat verblijven leeg, maar die dieren hebben een ander ruimere verblijf gekregen. Soms worden tijdelijk de verblijven later hier en daar voor andere dieren gebruikt. Je mist dus niets (sommige dieren houden wel een winterslaap in de winter)

10. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Iedereen bedankt voor de reacties!!

Als het weer het toe laat, gaan we gewoon :)
    Of is het ook bij slecht weer nog wel te doen? (veel binnen??)

Deel Deze Pagina