Sinds een half jaar nu een espressomachine in huis en bevalt erg goed. Welke koffiebonen hebben jullie meestal in huis. Hier momenteel al een tijdje die van de Hema maar ook van per van de AH gehad, die waren ook lekker.
We hadden altijd de cappuccino bonen die we kochten bij de V&D maar waar we die nu moeten kopen geen idee hahaha. We zijn nu dus maar overgestapt op de Espresso bonen van de Aldi en het Jumbo merk Regular.
Douwe Egberts Ecxellent heet het geloof ik, dat gouden pak. Heel veel geprobeerd en dit is de winnaar
Wij hebben van alles geprobeerd, maar de lekkerste - die in de buurt te koop is - vinden wij die van Lidl. Bijkomend voordeel: ze zijn echt veel goedkoper dan andere merken.
Veel geprobeerd maar ben blijven hangen bij de Lidl koffiebonen. Die zakken waarvan de bovenste helft geel is.
Perla ah huismerk is dat. Drink zelf geen koffie maar mijn vriend wel en die is kieskeurig. Deze bevalt hem erg goed en mij de prijs.
Wij hebben de espresso bonen van douwe egberts of van Lavazza Die van de lidl of aldi kregen we niet weg. Ieder zijn smaak