Hallo dames, Ik heb een vraag. Ik wil graag een positiejas kopen. Maar zit een beetje met de maat. Ik heb zelf 38. Is het verstandig om die maat daadwerkelijk ook te halen, of is het verstandig om 1 maar groter te nemen? Alle reacties zijn welkom! Xx
Ik heb gewoon mijn eigen maat (M) genomen. Te groot is echt niet fijn en bovendien is een positiejas er speciaal op gemaakt dat die buik er ook in moet. Ik zou dus niet een maat groter nemen.
Ik zou als het kan gaan passen... Ik vond er namelijk heel erg veel verschil in zitten hoe ze vallen qua maat en vooral hoeveel buikruimte ze hebben. Ligt ook erg aan je buik natuurlijk... maar die van Prenatal en C&A zou ik echt de 40 weken niet mee gered hebben. Uiteindelijk geslaagd bij H&M, toch via internet omdat ze in de winkel alleen andere kleur hadden dan ik wou...
Idd gewoon eigen maat nemen. Ik heb er een van Prenatal, maat S en ik vind hem nog vrij ruim vallen. Een grotere maat zou ik in verzuipen
Ik heb met positie kleding gewoon mijn eigen maat. Of zelfs een maat kleiner omdat het zo ruim valt (Bonprix)
Okay... Zoals ik lees gewoon een eigen maat. Misschien dan ook wel verstandig dat ik het ga bestellen in m'n eigen maat. Ik heb een mooie gezien bij bonprix. Ik ik neem aan dat je in een positiejas nog kan groeien... Toch?! ik ben bijna 18 weken zwanger, al wel redelijk een buikje...
Ja hoor, je kan er gewoon in groeien. Bij die van mij zit een riempje waardoor ik nog een beetje taille heb, maar ik merk nu al dat dat riempje steeds hoger moet ik ben 'm ook gaan dragen toen ik ongeveer 19 weken was..
Ik heb toevallig vandaag ook een jas bij Bonprix besteld en in mijn eigen maat gedaan. Ik merk bij veel zwangerschapskleding dat dat toch fijner aansluit dan een maatje groter.
Toevallig vandaag ook een jas besteld bij bonpriix, maar voor de zekerheid toch maar 2 maten genomen. Kan ik die ene gewoon weer terug sturen Kost me wel wat extra geld, maar als ik een nieuwe moet bestellen ben ik dat geld twee keer kwijt. Nu ben ik wel benieuwd welke jas jullie hebben besteld
Haha grappig, Ik heb me moeten aanmelden. Ik had nog geen account. Wat blijkt nu, ik heb een jas besteld wat helemaal geen positiejas is. Haha ik was zoveel aan het bekijken dat ik even niet had opgelet. En ik kan niet in m'n account??!! Ik denk omdat dat komt dat ik binnen 48uur pas een officieel klantnummer krijg.
Ik kan helemaal niks meer met die bonprix, gebelt situatie uitgelegd. Ik moest het pakketje maar weigeren aan de deur. Achterlijk hoor! Ik kan me niet inloggen op m'n account met m'n email adres, dit klopt niet volgens ons systeem..???? Ik snap het niet.. Maar goed. Het is een jas van wehkamp geworden