Welke maat positiejas? Eigen maat of 1 maat groter

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelsap89, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik heb een vraag. Ik wil graag een positiejas kopen. Maar zit een beetje met de maat. Ik heb zelf 38. Is het verstandig om die maat daadwerkelijk ook te halen, of is het verstandig om 1 maar groter te nemen?

Alle reacties zijn welkom!

Xx

2. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb gewoon mijn eigen maat (M) genomen. Te groot is echt niet fijn en bovendien is een positiejas er speciaal op gemaakt dat die buik er ook in moet. Ik zou dus niet een maat groter nemen.

3. Ansji

Ansji Niet meer actief

Gewoon je eigen maat!

4. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik zou als het kan gaan passen...
    Ik vond er namelijk heel erg veel verschil in zitten hoe ze vallen qua maat en vooral hoeveel buikruimte ze hebben.
    Ligt ook erg aan je buik natuurlijk... maar die van Prenatal en C&A zou ik echt de 40 weken niet mee gered hebben. Uiteindelijk geslaagd bij H&M, toch via internet omdat ze in de winkel alleen andere kleur hadden dan ik wou...

5. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ik heb er eentje van Mamalicious, heb gewoon mijn eigen maat (M) genomen, groeit met de buik mee he

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd gewoon eigen maat nemen. Ik heb er een van Prenatal, maat S en ik vind hem nog vrij ruim vallen. Een grotere maat zou ik in verzuipen ;)

7. anemdo

anemdo Bekend lid

16 jun 2014
    550
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb met positie kleding gewoon mijn eigen maat. Of zelfs een maat kleiner omdat het zo ruim valt (Bonprix)

8. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Okay... Zoals ik lees gewoon een eigen maat.
    Misschien dan ook wel verstandig dat ik het ga bestellen in m'n eigen maat. Ik heb een mooie gezien bij bonprix. Ik ik neem aan dat je in een positiejas nog kan groeien... Toch?!:p ik ben bijna 18 weken zwanger, al wel redelijk een buikje...

9. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Ja hoor, je kan er gewoon in groeien. Bij die van mij zit een riempje waardoor ik nog een beetje taille heb, maar ik merk nu al dat dat riempje steeds hoger moet ;) ik ben 'm ook gaan dragen toen ik ongeveer 19 weken was..

10. nikki83

nikki83 Bekend lid

11 nov 2013
    526
    4
    18
    Vrouw
    Ik heb toevallig vandaag ook een jas bij Bonprix besteld en in mijn eigen maat gedaan. Ik merk bij veel zwangerschapskleding dat dat toch fijner aansluit dan een maatje groter.

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Toevallig vandaag ook een jas besteld bij bonpriix, maar voor de zekerheid toch maar 2 maten genomen. Kan ik die ene gewoon weer terug sturen :) Kost me wel wat extra geld, maar als ik een nieuwe moet bestellen ben ik dat geld twee keer kwijt.

Nu ben ik wel benieuwd welke jas jullie hebben besteld :)

12. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Haha grappig,

Ik heb me moeten aanmelden. Ik had nog geen account. Wat blijkt nu, ik heb een jas besteld wat helemaal geen positiejas is. Haha ik was zoveel aan het bekijken dat ik even niet had opgelet.

En ik kan niet in m'n account??!! Ik denk omdat dat komt dat ik binnen 48uur pas een officieel klantnummer krijg.

13. appelsap89

appelsap89 Actief lid

19 aug 2014
    292
    7
    18
    Vrouw
    Ik kan helemaal niks meer met die bonprix, gebelt situatie uitgelegd. Ik moest het pakketje maar weigeren aan de deur. Achterlijk hoor! Ik kan me niet inloggen op m'n account met m'n email adres, dit klopt niet volgens ons systeem..???? Ik snap het niet.. Maar goed. Het is een jas van wehkamp geworden;)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,7 KB
      Weergaven:
      1

Deel Deze Pagina