hebben hier mensen een groene muur in de woonkamer? Welke groen hebben jullie gebruikt? En eventueel voorbeelden hier van? Uiteraard heb ik al even op pinterest gekeken
Groene muur maar wel behang. https://www.gamma.nl/assortiment/vliesbehang-uni-groen-101818/p/B555222 Het is een lange muur waarvan de helft 3 meter versprongen naar achter ligt. De ene helft is de kleur groen van hierboven de andere helft onderstaande https://www.gamma.nl/assortiment/vliesbehang-palmen-blauw-100558/p/B584999
wij hebben pale jade green van le noir & Blanc in de woonkamer. erg blij mee, mooie zachte grijs groene kleur op de slaapkamer hebben we early Dew, deze oogt wat grijzer, maar het is ook net hoe de lichtinval is.
Wij hebben door de gehele benedenverdieping een licht grijsgroene tint (ook plafonds) van Histor. Scallop grey heet ie. Maar dat is denk ik niet wat je bedoelt.
Leuk! Ik ben dol op groen!! Ik heb nu kleur Sectie van Histor en daarvoor had ik de kleur parallel van Histor. www.instagram.com/het_hazenhuisje Ik maak nogal veel foto’s van mijn huis maar je kunt ze beide zien. Hierna wil ik kiezelgroen! Dat is een hele lichte groen/grijze kleur..
Ik ben ook aan het oriënteren voor een groene muur in ons nieuwe huis. Het wordt waarschijnlijk Flexa Olive Tree (ook gekeken naar wat past bij onze huidige meubels e.d.)
Ik had helemaal niks met groen maar in combinatie met alles vind ik het super mooi Heb het al vaker gezien maar denk dat ik het ook maar ga doen Vind het zo mooi We hebben bruin grijze meubels met een werkje er in en een zwarte bank en witte muren met een grijze muur maar de grijze muur wil ik nu graag een groentint
Bekijk bijlage 616122 Wij sinds deze week (en ben niet overtuigd, maar had ruzie door een roze muur...) Het is cooking Apple green Iemand enig idee voor passende kleur lampen kappen en kussentjes op de bank?
Olive van Annie Sloan. Die heeft er ook gewoon muurverf van. Ik heb het zelf niet op de muur, maar op een kast en vind deze erg mooi.
Flexa river, volgens mij deze https://www.flexa.nl/nl/kleur-informatie/subtle-river-pure , twijfel tussen subtle of mild. Na 3 jaar nog erg blij mee, wel echt kleur maar wel rustig
Wij hebben ook een groene muur, een beetje grasgroen. Ik zag het bij de gamma en zoals het daar was opgesteld zag het er superleuk uit, met planten etc. Wij hebben deze kleur op de muur van de woonkamer en in de kinderkamer. Helaas ben ik er 3,5 jaar enorm op uitgegeken. Als het aan mij ligt wordt het vandaag nog overgeschilderd, maar mijn vriend wil het alleen wit hebben omdat hij denkt dat ik elke kleur in no time beu ben (goh, hij kent me aardig goed ) Waarsch gaat het volgend jaar zomer overgeschilderd worden.
Ik heb vintage blue van Flexa op de muur in de woonkamer. Anders dan de naam doet vermoeden, is het dus een groen tint en geen blauw Nog steeds heel blij mee!
Hier ook die Pale Jade Green van de Karwei. Beetje vage foto, krijg nooit erg mooie foto’s op de Ipad.
Ik schilder zon beetje elk jaar de beneden verdieping... altijd een kleurtje en ben er na dik een jaar op uit gekeken. Boeie... verf t zelf en t kost me rond de €120 en 2 dagen van mijn tijd. Leuk man beetje afwisseling