Player omroep.nl man alleen al met het voorstukje heb ik al tranen in me ogen... 23 jaar en dan botkanker moeten hebben vanaf 16 jaar.. en dan weten dat je langzaam dood gaat moet verschrikkelijk zijn. ik ben het zelf nu ook aan het kijken.
Ik vond het ook best wel heftig hoor, heb het niet droog gehouden, maar vind het wel moedig van 'm en ook voor zijn familie
hier ook tranen en hoe herkenbaar ook angelo is overleden met palliative behandeling bij angelo ging het heel snel
wat blijven die mensen rustig, respect. Erg hoor, als je ze zo bij elkaar ziet, oma en opa die hun kleinkind zien gaan, papa en mama die hun kind zien gaan, vreselijk.
het is heel raar devilschase wij waren dus ook heel rustig en zelfs zo nu en dan een grapje aan het maken tussendoor het is heel vreemd maar in sommige gevallen brengt het overlijden ook rust vooral na een lang ziek zijn met veel pijn
Pff ik zat na 10 minuten al te huilen...herkenbaar dit was wel even heftig om het zo bij iemand anders te zien. Vond het wel heel fijn om te zien dat hij er zelf vrede mee had. Mooie documentaire.