De mascotte van het Colombiaanse Atletico Junior de Baranquilla is overleden. De uil werd zondag van het veld geschopt door de Panamese middenvelder Luis Moreno, actief bij Deportivo Parreira. Moreno riskeert een boete tot een celstraf van 45 dagen voor dierenmishandeling. De uil leefde op het dak van het Roberto Melendez stadion. Tijdens de wedstrijden vloog de publiekslieveling steevast over de grasmat. Deze keer was de uil echter op het terrein neergestreken. Daar werd het dier door een bal geraakt, waarna hij versuft bleef liggen. Tot grote woede van het thuispubliek trapte Moreno hem zonder pardon van het speelveld. Het beest raakte in shock en liet het leven. (dea) Filmpje verwijderd ivm schokkende beelden ik zag het en ben in tranen uitgebarsten... wat een wondermooie vogel en wat een suffe klootzak!!! die moeten ze maar eens aan mij geven... die trap ik ook eens goed.... heb mij er zooo kwaad over gemaakt!!!
kdacht al dat ik door mn hormonen over-reageerde... die speler heeft ondertussen wel al diverse moordaankondigingen gekregen... snap m wel...
nachtzon zullen wij hem samen ff te grazen nemen????? *duivelsmiley* enne waarom nou trappen? hij had m zo op kunnen pakken!!!! en ik snap ook niet dat de "mannen" van de tegenpartij nix doen...... stelletje watjes! ik had m dus echt een ram voor zn kop gegeven!!!!
Ik begrijp nooit zo goed waarom dit soort filmpjes worden geplaatst. Staat overigens verkeerd. Ik heb het artikel gisteren in de krant gelezen en had niet de behoefte het filmpje te bekijken. Gelukkig nu nog steeds niet, maar begrijp uit de reacties dat het heel heftig is. Heb nu dus wel een voorstelling.
Volgens mij kreeg hij meteen een rode kaart. En idd denk dat de andere spelers wel iets gedaan hebben. Arm beest, je hoorde het publiek ook tekeer gaan. Maar goed dat ik er niet bijzat, was die vent meteen aangevlogen.
Pff wat erg zeg voor het beestje! Je moet toch wel behoorlijk wat doen wil zo'n beest het leven laten. Zijn behoorlijke sterkte beesten als je het mij vraagt.. Hoop dat ze een betere straf vinden voor de voetballer: martelen en net zo laten pijn lijden!
Mag ik meedoen?, Mag ik meedoen? Niet te geloven zeg! Ook maar een bal tegen zijn kop schoppen en hem dan vervolgens aan de kant van het veld schoppen om dood te laten gaan.
Oh verschrikkelijk, dan heb je toch totaal geen hart en geen geweten? Wat een primitief beest die vent zeg, bah. Enige wat hij kan is waarschijnlijk vrij aardig tegen een balletje aantrappen.
had 'm opgepakt en langs de kant neergezet zodat de ehbo erna kon kijken toch?? wat bezield die gast? teringlijer idd...bah!! germ arm beestje....