help, wat is dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ch11, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche
    Ben 36 wkn, en heb 1 vingertop ontsluiting.
    Nu hele erge last van menstruatiekrampen, en nu zie ik op de wc ineens een witte donkerrose klodder in me slipje.
    Wat is dit??

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

slijmprop ?

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Kan je slijmprop zijn meis...Maar ook dat wil nog niet zeggen dat je bevalling echt "begonnen" is..
    Succes!!

4. ch11

ch11 Bekend lid

19 apr 2011
    928
    0
    0
    Studie recherche

Oke, moet ik bellen? Of word het steeds opnieuw aangemaakt?

5. peekaboo

nou je hoeft niet te bellen hoor alleen als je vliezen breken ;) je kan gerust nog weken doorlopen zo hoor

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik zou het even melden bij je VK, gewoon voor de zekerheid. Klinkt inderdaad als je slijmprop. Dan weet je VK gewoon er even van en kan ze je geruststellen. Kan nog gerust 2 weken duren, maar dat hoeft niet.

7. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi,

Volgens mij hoef je nog niet te bellen hoor. Ik denk dat het je slijmprop is geweest, en dan kan het nog wel eventjes duren voor de bevalling begint. Maar: ik lees ook dat je veel krampen hebt, dus dat zou ik wel even goed in de gaten houden. Je moet je VK wel meteen bellen als het niet vertrouwd! En trouwens: als je toch je bedenkingen hebt, dan bel je toch gewoon wel? Daar zijn ze voor, toch? Succes hoor!

gr. Pinda83

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Inderdaad je hoeft niet te bellen maar als je er zelf geruster op bent wel gewoon doen! Mochten je krampen regelmatiger worden en korter op elkaar dan natuurlijk ook meteen bellen..Maar helaas zoals eerder gezegd kun je met 1 cm en een verloren slijmprop nog weken doorhobbelen.. En slijmprop maak je niet opnieuw aan is zeg maar een soort "kurk" die je verliest.
    Volgens mij moet je dan wel uitkijken om in zwembaden/bubbelbad etc te gaan ivm bacterien..

9. peekaboo

mij gyn had gezegd dat dit enkel bij gebroken of gescheurde vliezen kwaad kon ;)

10. Prezzy

Prezzy Nieuw lid

26 sep 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is pas als je vliezen zijn gebroken :)

Deel Deze Pagina