Haartjes zien op echo...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door twingo1979, 19 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een groei echo gehad met 32 weken. Toen ze bij het hoofdje kwam liet ze zien dat er best een bos haar op ons ukkie zijn hoofdje groeit. Nu vraag ik me af of meer mensen dit hebben gehad (dat je het al zag op een echo), want ik kan er niets over vinden namelijk en krijg van alle kanten de vraag of het wel echt haren zijn...

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bij mij zeiden ze met 26 weken dat er nog niet echt veel zat (begint met 26 weken te groeien zei ze)
    En geboren met een hele bos haar!

Bij m'n nicht en vriendin zeiden ze dat er heel veel haartjes waren en beide bijna kaal geboren

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ja hoor, hier ook een bos haar op de echo.
    We konden het ook bijna niet geloven dat je dat zou kunnen zien, maar de echoscopist was erg stellig.

4. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een foto van op mijn profiel pagina gezet.

5. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
    Hier zag je bij de groeiecho met 36 weken ook allemaal haartjes zweven in het vruchtwater. :D

Vlos zei al dat ze niet kaal gaat zijn... Nog even geduld, dan kan ik het beamen of niet.

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Vorige week een groeiecho gehad en meneer had al stekeltjeshaar :D

7. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    hifi wat grappig!!!
    nou ben benieuwd , ik krijg volgende week een echo even goed kijken aangezien me 2 zoontjes met een bos haar werden geboren (half hindustaans) maar die worden altijd wel met haren geboren

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Hier op de 28 weken echo aardig wat haartjes gezien en geboren met een bos haar..

9. Bri

Bri Niet meer actief

Bij beide heb ik rond 30 weken een pretecho gehad, en bij beide waren de haartjes zichtbaar.
    En ze hadden ook allebei vrij veel, behoorlijk lange, donkere haren. Dus ik geloof ook echt dat het haartjes waren die te zien waren op de echo's.

10. Blije Door

Blije Door Actief lid

10 apr 2011
    376
    1
    0
    Rotterdam
    Bij ons was het al op de 3D echo goed te zien dat hij al haar had en vorige week tijdens de groei/liggings echo bevestigde een andere echoscopist het nogmaals. Baby is half NL half Indo en Indo's hebben ook vaak dikke bos met haar :D

Op deze foto zie je het duidelijk :p

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hier ook bij de 28 weken echo een volle bos haar en jahoor bij de bevalling heb ik 10000 x gevraagd heeft ze haar heeft ze haar? (bij toucheren) nou daar kwam een bos haar uit hahhaha

12. twingo1979

14 mrt 2011
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt dat hij haar heeft bij geboorte. Onze dochter is zowat tot haar 1,5 kaal geweest dus wat haar zou nu wel leuk zijn. Maar fijn in ieder geval dat mensen het hier herkennen en je het dus echt wel kan zien op een echo!!

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Bij mij zagen we toen ook zelf goed met 33 weken een oortje en een giga bos met haar!! En idd ze werd geboren met een flink pak zwart haar;)

14. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Hier op de pretecho kon ze zien dat het al 1 cm haar had met 27 weken.. K hoop toch ook echt dat ze met een bos haar geboren wordt:D Afwachten:cool:

15. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja hoor, bij onze dochter was er met 21 weken al een bos haar te zien, en ze had ook super lang haar bij de geboorte.

Onze 2e dochter was met de 20 weken echo zo kaal als een meloen haha :) Dus ik ben benieuwd :D

16. Bri

Bri Niet meer actief

't Zegt helaas niet alles.
    Bij dochter was op de echo veel lang haar te zien. En dat had ze ook bij geboorte. Alleen zat dit alleen op de achterste helft van haar hoofd; van voorhoofd tot aan bovenop was ze vrijwel kaal. Dit is pas een beetje gaan groeien toen ze 1 was geweest. Dus ondanks geboorte mét haar, toch een hele poos een vrijwel kaal meisje gehad (want de rest hielden we maar heel kort, vond het geen gezicht zo'n halfkaal/halfbedekt hoofdje).
    Nu groeit het prima, maar het voorste haar is nog duidelijk heel erg fijn en heel erg jong.

Want2beAmom vindt dit leuk.
  17. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    echt kan dat? dat ga ik dat meteen vragen de volgende keer:D

18. 23Eline

23Eline Actief lid

21 nov 2010
    163
    0
    0
    Wat leuk zeg. Ik wist helemaal niet dat ze dat konden zien. Ik heb vrijdag nog een groeiecho, dus ga meteen vragen of ze wat haartjes kunnen zien! Lijkt me zo schattig :D

19. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Bij ons was met de liggingsecho met 36 weken ook een bos met haar te zien. Eigenlijk hadden we ook niet anders verwacht, papa en ik hebben ook heel dik haar. Over een week of twee kunnen we eindelijk zien of het klopt haha.

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ik weet niet hoe jullie dat zien hoor !!!kan er niks van zeggen zelf:(
    wat denken jullie van de mijne?
    is met 30 weken gemaakt.
    mijn andere knullen zijn wel met bos haar geboren!

Deel Deze Pagina