Pfff, ja, het moet gaan gebeuren. Ik ben echt zo vreselijk lui momenteel, ik word er zelf gewoon helemaal niet goed van. Bovendien kan mijn conditie wel wat beter en begin ik een beetje uit te zakken op benen en kont gebied . En ok...ook mijn buik kan een stuk strakker....maar dat voor nu even terzijde. Dusssss.....het plan is om te gaan hardlopen. Een aantal jaar geleden heb ik ook een tijd hardgelopen en dat deed ik toen met dat Start to Run met die Belgische. Dat vond ik wel fijn werken, maar kan ik dat nog ergens downloaden? Zo ja, heeft iemand een (werkende!) link voor mij? Zo nee, hoe pak ik het beginnen met hardlopen dán aan?
Ja volgens mij kan je Evy nog gewoon van google af plukken. Succes!! Zou alleen even wachten met beginnen ivm de hitte als je het lopen niet gewend bent En anders heb ik het nog wel voor je , heb alleen geen idee hoe ik het naar je kan sturen?
Wat je ook kunt doen, zeker nu met die hitte. Dat je eerst begint met wat conditie op te bouwen door te starten met wandelen, in stevig tempo bij voorkeur.... dan heb je al vast wat opgebouwd tegen de tijd dat je straks echt gaat hardlopen.
Mwah, wandelen vind ik een beetje *snurk* . Met mijn conditie is overigens niet helemaal droevig gesteld, aangezien ik (bijna) alles met de kinderen op de fiets doe.
Editie 2011 van Evy is trouwens leuker dan editie 2006. Later instappen kan natuurlijk altijd, het geeft wat houvast en een deuntje om naar te luisteren.