Vanmorgen heb ik koffie omgegooid. Mijn hele keuken zat onder de koffieprut, pffff. Ik heb alles moeten schoonmaken, muren, koelkast, magnetron en keukenkastjes. Alle prut is er vanaf, maar nu is de koffie ingetrokken in de deuren van de keuken. Ik baal als een stekker. Heeft iemand nog ideeën hoe ik dit eruit kan krijgen?
Nee dat zijn powersponzen die zijn heel zacht. Ik denk tenminste dat die bedoeld worden. Ze werken als een trein. Zeker met een beetje cif
Tandpasta heeft niet gewerkt, helaas. Die powersponzen, dat zijn toch die 5 grijze slonsjes bij elkaar? Daar krijg ik op een andere kast een lichte plek door, een schuurplek.
Oh jee bedankt voor de waarschuwing dan want dat wist ik niet! Zal er op letten want schuurplekken willen we natuurlijk niet!
En je kan niet een beetje decoratief klierderen met koffieprut? Dat het een mooi patroon wordt? Ik vrees dat als het in de lak getrokken is je het er niet meer af kan boenen, maar de deurtjes zou moeten schuren en opnieuw lakken. Wat voor materiaal is het?
Nou ja creatief met koffie... ik vond het wel even genoeg Morgen ga ik contact opnemen met Ikea. Ik vind het raar dat dit kan. Mijn man heeft ook nog geprobeerd met polish achtig spul. Het zit er in. Morgen meer.
Dasty van de Wibra! De ontvetter. Werkte hier als een trein! had precies hetzelfde Ik liet het even inwerken, niet te lang, want dan krijg je rare vlekken op de deurtjes ervoor terug.
Ikea geeft tot zoveel uur garantie dat het niet intrekt? In elk geval op het werkblad 24 uur? Beetje bleek zou ik proberen, even laten intrekken.
Hier ook een keuken van ikea. Krijg alles schoon met muscle. Keuken staat al wel 7 jaar en wat daar al allemaal tegenaan heeft gezeten. Maar ziet er nog perfect uit. Heb geen hoogglans dus weet niet hoe dat zit
Glorix! Dat is de enige oplossing. Je moet allen wel al je keukenkastjes ermee schoonmaken, anders heb je een heel schone vlek. Ik zweer bij Glorix! Je moet het even 10 min in laten werken en dan met een schone natte doek schoonmaken
Deze deuren heb ik: IKEA Stijlen voor je keuken | Inspiratie Ikea heb ik gesproken, over een garantie weet ik niks, werd ook niet gezegd. Ik heb een klacht ingediend en wacht af wat ermee gebeurd.
Die keuken heeft mijn zus ook en toevallig zei ze laatst dat er zo veel vlekken moeilijk uit gaan. Ze had het over stift, wat van de tafel wel zo af ging. Maar het leek wel echt in de deurtje getrokken. Ik zou toch bleek proberen. Indd Glorix ofzo?