Ik was even opzoek naar wat advies over een lamp boven de eettafel. Wij hebben een boomstam eettafel van 2.80m. De tafel staat in het midden van de (grote) ruimte. Nu heb ik een lamp (ETH wire hanglamp) gezien die ik er boven wil hangen. Er zit maar een contact punt maar ik wil er 2 lampen hangen. Nu zag ik dat je een soort van stalen platen kunt kopen zodat je toch 2 lampen kan ophangen. De vraag is echter welke afmeting ik zou kopen van die lampen. Je hebt ze van 30 cm tm 70 cm. De bedoeling is dat er dus 2 naast elkaar komen met ruimte er tussen. Ik ben ook wel afhankelijk van die stalen plaat. Stel die is 1.2m lang dan kan ik ze niet verder dan dar uit elkaar hangen. Ik heb gewoon heel slecht ruimtelijk inzicht . 30 cm lijkt mij erg klein dus ik dacht zelf aan 40 of 50. Heeft iemand hier ideeen voor? Als je nog een tip hebt voor zo een ophangsysteem of plaat dan hoor ik het ook graag .
Wij hebben dat ook gedaan inderdaad, had een mooie lamp gezien maar dat was er ook maar 1. Zelf ook een plaat aangeschaft en daar zaten al diverse gaatjes in met dopjes om zelf te kunnen bepalen hoeveel ruimte ertussen moest
Ja dat wil ik idd ook doen. Ik kan alleen op internet niet vinden hoeveel kg je eraan mag hangen. Van deze lamp weegt de 40 cm bijv al 4.2kg (per stuk). Hierdoor valt het ophangsysteem lightswing bijv al af (max 7 kg)