ik heb even een vraagje wie drinkt er meer koffie over dag dan 2 kopjes nu die zwanger is? groetjes femke
Ik drink ongeveer 3 kopjes koffie per dag, dat dronk ik hiervoor ook. Alleen heb ik een paar weken gehad dat ik er 's morgens niet aan moest denken! Nu gaat het prima! Gr
ik lust het ook ni meer sinds ik zwanger ben, heb zelfs ook moeite met thee.... bleh! Rillingen over mijn rug. Ik hoop dat mijn smaak gauw weer terug komt, en dan zou ik decaf gaan drinken en rooibos thee, das beter.
Ik drink geen druppel koffie meer, was heel maf eigenlijk, vanaf het moment dat ik zwanger was luste ik het niet, zelfs toen ik nog niet wist dat ik zwanger was, had ik opeens geen zin meer in koffie, vond het vies ruiken etc. Maar ze zeggne dat ik het strakkies vast weer ga luste, ben benieuwd
ik drink 2-4 koppen per dag, maar ik moet zeggen dat ik ook met gemak een paar dagen kan overslaan. Met mijn vorige zwangerschap kreeg ik het niet eens weg!
Ik drink soms 1, soms 2 en soms 3 kopjes senseo per dag. Maar soms drink ik ook helemaal geen koffie hoor. 3 komt eigenlijk niet zo vaak voor, het is toch niet echt heel goed (al zegt mijn verloskundige dat je het gewoon mag drinken) dus dan neem ik vaak liever warme anijsmelk ofzo.