eigenlijk sinds vorig jaar toen ik zwanger was kreeg ik wat meer opgezette voeten zomerschoenen was dan ook een hel kreeg zo ontzettend snel blaren bij me tenen maar vooral op me hielen ik loop ze echt helemaal kapot en dat na 5 min al. heb het met dichte schoenen die ik moet inlopen maar vooral ballerina's het lijkt wel alsof ik alleen maar blaren heb terwijl ik deze eerst droeg zonder problemen. in de winter trouwens geen last ervan met laarzen enzo dus echt puur de zomerschoenen. ook met slippers heb ik wel voor elkaar gehad om dan weer blaren onder me voet te krijgen. ook nu zit ik weer onder wat is nou de tip om minder blaren te krijgen heb al van die hielstrips gekocht voor erin te plakken dat helot ook niet echt ook heb ik wle is blarenpleisters gehaald maar dat ging ook schuren en kreeg ik alsnog weer blaren. de maat is verder wel goed want maat groter is gewoon te groot.. wat kan ik nog meer doen?
Misschien van die lage sokjes aantrekken, of teensokjes? Blaren ontstaan door wrijving, dus lijkt erop alsof je juist net iets teveel ruimte hebt in je schoenen. Materiaal kan ook een hoop doen voor je voeten. Zacht leer is het fijnste en vormt zich ook beter naar je voeten.
Maar zweet en wrijving en leer geeft ook eerder blaren, misschien onmogelijk maar een zomersdhoen met lichte voering op de drukpunten wat je ook bij kinderschoenen wel eens ziet, in dl haar zandaken is de hak ook met stof en voering bekleed om blaren te voorkomen