Sleutel afgebroken in slot tuinhuisje/schuur

Discussie in 'De lounge' gestart door In AFwachting, 23 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Goedemorgen dames,

Vanmorgen is de sleutel in het slot van de tuinhuisje/schuur afgebroken. Deur zit nog dicht en op slot dus van binnenuit kunnen we niks. Heeft iemand hier de gouden tip of moet ik toch op zoek naar een slotenmaker??

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wat vervelend. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik heb even op google gekeken voor je. Als je zoekt op "afgebroken sleutel" vind je vele suggesties. Op youtube staan bijvoorbeeld diverse filmpjes waarin wordt voorgedaan wat je kunt doen. Kijk maar eens op "afgebroken sleutel uit slot halen" of gewoon "afgebroken sleutel". Dan kom je verschillende voorbeelden tegen. Succes!

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Dat heb ik vroeger ook eens gehad ... Ik kon toen het afgebroken stuk tegen de sleutel aan duwen in het slot en daarmee de deur open krijgen. Heb je dat misschien al geprobeerd? Succes

4. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Dank je voor je reactie. Had ook al eventjes snel gekeken maar kwam tips tegen als een beetje secondenlijm op de sleutel doen maar dat durf ik niet aan. Ook zag ik dat je een heel klein gaatje kan boren, liever niet. En het zou zo fijn zijn als we hem eruit kunnen krijgen i.p.v. het slot vervangen want we hebben voor alle deuren 1 sleutel... Misschien toch even de slotmaker bellen.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    dan kan je toch beter eerst alles proberen ;)

6. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Hoera!! Het is gelukt :D. Heb de tip van Nic1976 geprobeerd. Toen kreeg ik de deur in elk geval open. Toen heb ik van binnenuit de sleutel eruit geduwd.

Dank jullie wel voor het meedenken dames.

7. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Waar een forum allemaal wel niet goed voor is ;)

Deel Deze Pagina