Ik toevallig bij de visboer omdat die vlakbij zit maar ze hebben het ook vast wel eens uit de super gehad. Wat jij bedoelt is voornamelijk als je zwanger bent.
wij eten op zich met warm weer gewoon normaal, dan hou je het naar mijn persoonlijke mening het langste vol. moet zeggen dat heel het huis wel voorzien is van airco en ik bijna alles in de stoomoven doe dus bijna geen omkijken naar. dus ook niet warm om te koken binnen ( en evt opeten ook niet) maar goed wij eten deze week vandaag bloemkool aardappels vlees di kip tandoori woe andijviestamp don macaroni vrij... iig varkenshaas of met stokbrood en salade of geb. aardappels zat brood met verse soep
Ik maak vandaag een hartige taart met tonijn en cherrytomaatjes en dan nog een salade erbij. Snel klaar en lekker met dit weer. Verder zullen we de komende dagen pastasalade, aardappelsalade biefstuk met brood, dat soort dingen eten.
Slastamp, andijviestamp met spekjes, broodje shoarma, soep met broodjes, babi pangang (zelfgemaakt maar dan met kip) Dat staat er deze week op het menu hier.
Ik zie gerookte zalm toch anders als rauwe vis en rauw vlees! Finley is gek op gerookte zalm en garnalen in elk geval. Wij eten woensdagavond pastasalade met zalmsnippers. (Pasta, zalmsnippers, komkommer, mais, cherrytomaatjes, een uitje en zuivelspread naturel) Verder laten we de Chinees voor ons koken donderdagavond . Zaterdag wordt de heetste dag. Ik moet nog even denken wat we dan gaan eten. Wellicht weer een koude pastasalade of aardappelsalade.
Waarom niet? ?? Een stamppot is toch niet per definitie alleen voor koud weer? Stamppot rauwe andijvie met een rauw uitje erdoor is heerlijk, ook met 34 graden. Net als een sla stamppotje.
Heerlijke ideeen! hier staat bulgursalade van de week op het menu (kip, mango, paprika, avocado, bosui) Ideeen voor pastasalade: * pasta, sellerysalade, ananas, cashewnoten, mango of perzik kan er ook nog door * pasta, pesto, tonijn, cherrytomaten, rucola oid, pijnboompitten * pasta, slamelange, brie, walnoten
zie het probleem niet. mijn man werkt 12 uur per dag. 6 dagen per week. Die wil savonds gewoon een fatsoenlijke maaltijd ja. Plus daarbij eten mijn kinderen ook gewoon graag aardappels groente en vlees. Ja ook met 34 graden.
Vanavond lasagne. Ik wil die krieltjes salade met zalm ook wel proberen, denk wel dat ik er broccoli door heen doe. En zo een quiche/hartige taart lijkt me ook lekker!
Maaltijdsalade met kip en meloen - Recept - Allerhande - Albert Heijn Deze bedoelde ik Erg lekker en simpel!
Waarschijnlijk stamppot rauwe andijvie een van de dagen: heerlijk fris met paprika, tomaat, ui, augurk, doperwtjes en een hardgekookt eitje. En verder ook gewoon gewoon. Kindjes eten altijd wel en wij eten wat meer salade ipv de warme maaltijd.
Volkoren wraps, kruidenkaas erop, advocado en rucola(melange), kipfilet (gewoon vleeswaren) rollen en klaar!
Hier deze week 2x bbq (vader was gister jarig en hebben zoveel meegekregen dat we er 2 dagen van kunnen eten). Vandaag pizza, later in de week nog een keer patat. Verder pastasalade, spaghetti bolognese (grote pan saus gemaakt vorige week) met sla. Met zulk weer vaak toch niet zo'n honger en al helemaal geen zin om nog te moeten koken.