Ik begin opeens zo zenuwachtig te worden!! Mijn moeder heeft na bijna 3jaar nu weduwe te zijn een nieuwe partner! Morgen komt ze met hem op bezoek en gaan we uit eten 's avonds. Spannend!!!
Spannend! Hoe kijk je er tegen aan? Want ik kan wel zeggen wat leuk voor je moeder, maar wie weet vind jij het niets.
Ik heb er geen probleem mee. Ik vind het leuk voor haar! Ze is helemaal opgevrolijkt de laatste tijd. Als zij maar gelukkig is. Ze is door een diep dal gegaan en ze verdient het.
wat spannend! toen mijn moeder met een andere man thuis kwam (mijn vader is ook overleden) had ik wel gemengde gevoelens hoor. was heel blij voor haar maar vond het heel gek om haar met een andere man te zien.
Oh wat spannend!! Ik ken het gevoel Hoop dat het klikt tussen jullie. Mijn moeder is gescheiden van mijn vader, en na een paar jaar alleen te zijn geweest heeft ze een leuke vent ontmoet. Gelukkig klikte het, sterker nog ik was 1 van de getuigen op hun bruiloft Fijn dat je moeder weer gelukkig is meis! Zo mooi om te zien he
Fijn dat je het ook leuk vindt voor je moeder. Lijkt me echt super om je moeder weer gelukkig te zien. Heel veel succes en hopelijk valt hij bij jullie ook in de smaak.
Spannend, ik heb morgen precies hetzelfde. Mijn ouders zijn een paar jaar geleden gescheiden. Papa bleek toch van het andere geslacht te houden. Moeilijke tijd voor mijn moeder. Mijn vader heeft nu bijna 2 jaar een vriend en mijn moeder heeft nu sinds oud en nieuw een nieuwe man in haar leven. Die gaan we morgen ontmoeten. Ik ben ook benieuwd. Opzich ben ik niet zo bang, want ik weet dat hij haar gelukkig maakt. Dat vind ik al veel belangrijker dan hoe ik hem vind. Hij zal zeker geen nieuwe vader worden voor me. Ik zie het meer als toevoeging van de familie ipv vervanging. Hopelijk zie jij dat ook! Succes!
Dank jullie wel voor de reacties!! Ik heb echt de kriebels opeens. Woei! Vind het zo spannend! Ik zie het zeker als toevoeging! Mijn vader zal hij toch nooit kunnen vervangen. Mijn moeder is heel lang heel depri geweest, nu is dat voorbij.. ben echt blij.
Wat ontzettend leuk voor je moeder. Ik ken het gevoel.Mijn vader overleed 4 weken na de geboorte van onze meiden.Hij is mijn vader,en een ander zal dat ook niet vervangen. Toen ik mijn moeders vriend(2 jaar geleden bijna) voor het eerst ontmoette vond ik het wel vreemd.Maar dat was meer omdat het niet de man was die er heel mijn leven naast heeft gestaan. Fijne dag morgen!
Net thuis, we hebben gezellig gekletst en gegeten. Mijn moeder zei toen hij buiten een sigaretje ging doen dat ook hij best zenuwachtig was. Na een uurtje was dat ver weg. We blijken wel een aantal dezelfde interesses te hebben..fijn! Al met al een geslaagde dag!
Fijn dat het een goede eerste indruk was. Natuurlijk was hij ook zenuwachtig. Bij mij is het helaas nietbdoor gegaan. De nieuwe vriend van mijn moeder was niet lekker en ze durfden nu niet langs te komen, omdat ze bang zijn dat ik nu zo op het einde van mijn zwangerschap ziek zou worden. Dus dan maar wachten totdat de kleine is geboren
idd hier sluit ik me bij aan!! persoonlijk wil ik liever niet dat ze elkaar kussen waar ik bij ben dit komt voor mij te dicht bij ik ben blij dat ze weer is iemand tegen gekomen want tja alleen op je 44ste is natuurlijk niet niks wel blijven mijn gevoelens gemengd het gemis blijft. mooi om te horen dat het goed is gegaan!! en allebeide zenuwachtig