Goeiedag. Nu ik afgevallen ben. En er binne kort een feestje is. Wou ik graag kijken naar een leuk getailleerd blousje en rok. Alleen er is nergens meer leuke getailleerde blousjes/shirtjes. Overal heb je van die wijde vormloze shirtjes en vaak ook oversized. Is dit nu de mode? Ik vind het erg jammer. Zou graag mijn dunnere lichaam wat meer willen accentueren, want zo valt het niet eens op dat ik dunner ben. Tips voor leuke jurkjes en outfits zijn ook zeer welkom
Is helaas in de mode ja, maar als je goed zoekt vind je nog wel wat leuke strakke shirtjes en blousjes.
H&m heeft wel heel veel soorten verschillende hier in elk geval voor elk wat wils. Ligt misschien aan de grote van de winkel.
Hier zit een mega h&m de collectie is in België miss wat anders ook. Jammer ze hebben mooie dingen vind ik misschien de zara ?
kijk bij de klassieke merken , zoals mexx , esprit , bijenkorf eigen merk , v&D heeft ze ook ik heb wel een super site voor je misschien hebben die wat zijn wel aan de duren kant maar je doet er zolang mee , heb een bloesje van hun die ik al 3 jaar draag https://www.perfectlybasics.nl/
Is ook met veel truien. Bloedvervelend. Ik heb maatje 36 en vaak is die maat dan nog te groot. Heel mn figuur is weg in zo'n oversizede hobbezak.
wat ik zo zie is het nog al wisselend zijn ook leuke dingen voor 60/80 euro dat vind ik nog wel betaalbaar maar 300 euro voor een vest geef ik ook niet uit
hun sale in de gaten houden vooral na kerst koop ook geen vest van 300 euro hoor zegt mijn portemonnee ook AUWWWWIE
Wat ook wel leuk is, is om zo'n wijdvallend blousje aan de voorkant voor een deel in de broek te stoppen. Dan zien ze er ook niet meer zo hobbezakkig uit 😉 Zo draag ik ze altijd en vind t dan wel leuk staan. Een mooie riem door je broek en je outfit is af.
Heb je wel bij de H&M bij het nette gedeelte gekeken? Bij de kokerrokjes, blousjes en blazers e.d...? Dat zit nl gewoon standaard in de collectie
Ik zou eens bij de steps gaan kijken. De kleding daar is meestal gemaakt voor vrouwen die eruit zien als vrouwen, dus taille borsten en heupen! Een enkele keer hebben ze een seizoen met wat mindere kleding maar meestal slaag ik daar prima en ik draag over het algemeen geen wijde kleding.