Kindercrocs

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Weet iemand hoe de kindercrocs vallen? Ik zie nu op de crocssite, dat je nu nieuwe crocs slippers hebt voor kinderen.
    Ons zoontje heeft nu maat 27 ,maar dan wel met de wat noodzakelijke ruimte over. Welke maat moet ik dan bij de kindercrocs aanhouden.

alvast bedankt :)

2. wonderteam

Ik heb namelijk de keuze uit 25-26 of 27-28

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Ik zou ze echt passen. Wilde er voor milan ook hebben maar hij viel net tussen 2 maten in. En de crocs maat kwam overigens niet overeen met de gewone schoenmaat.

4. wonderteam

Was er al een beetje bang voor. Huhm het was net bij een bestelsite :(. Anders misschien maar beide maten bestellen en dan 1 paar terugsturen

5. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Hier ook dezelfde ervaring dat crocs niet overeen komen met de reguliere schoenmaat. Je moet ze echt even passen. Ze vallen over het algemeen groot.

6. wonderteam

Nu maar hopen dat ze de nieuwe slippers hier al ergens verkopen.

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Je zit bij Crocs met die dubbele maten. Hier de ervaring dat de ene maat net te klein is en de andere maat veel te groot. Dus wij hebben nu nep-crocs gekocht. Die heb je wel in enkele maten en ze loopt er even goed op. Ze draagt ze toch alleen als ze hier thuis buiten speelt.

Deel Deze Pagina