Schommelstoel in de woonkamer?

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik wil al heel lang een schommelstoel. Eerst wilde ik het op de baby kamer. Mijn vriend wilde het nooit omdat hij bang was dat we het zouden aanschaffen en er uiteindelijk bijna niet in zou worden gezeten. Zonde van het geld dan. Nu wil ik hem nog steeds erg graag maar dan voor in de woonkamer.
    Laat ik nu net ook een aanbieding tegenkomen die ik voor mijn gevoel dus niet kan laten schieten.

Ik ben alleen bang dat de kamer dan zo vol wordt aangezien we geen groot huis hebben en er al de gebruikelijk dingen zoals een bank, speelhoekje, kasten etc. in de woonkamer staan. De plek waar nu het speelhoekje is, is dé ideale plek voor de schommelstoel maarja de kleine is pas 2,5 dus de speelhoekje zal nog lang niet verdwijnen en verplaatsen gaat ook niet.

Ik ben dus eigenlijk opzoek naar voorbeelden van mensen die een schommelstoel in hun woonkamer hebben staan. Op pinterest vind ik alleen voorbeelden van mega grote woonkamers of kamer die tot in de puntjes gestyled zijn maar niet van de doorsnee woonkamers.

Dus wie heeft een schommelstoel in zijn woonkamer en is zo vriendelijk om hier een foto van te delen?

2. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Die hebben we wel gehad.. Maar inmiddels weer verkocht.
    Tja, ik verander ook zo vaak van inboedel. Bij ons stond op een plek, waar later een andere stoel hebben gezet. (voor de houtkachel)

Ik zou enkel de schommelstoel niet ipv kinderhoekje zetten. Ze blijven veel beneden spelen totdat ze ong 8 jaar zijn.
    Kan je niet een stoel wegdoen?

Overigens een schommelstoel is wel transparant vanwege de spijlen, oogt veel minder massief dan een fauteuil.

3. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

We hebben op dit moment alleen een bank staan, geen fauteuil of ander soort stoel dus een stoel weg doen kan niet. We wilden ooit wel een fauteuil aanschaffen maar mijn oog is dus nu op een schommelstoel gevallen.

Ik wil gewoon te veel in een te klein huis, dat probleem heb ik bij alle kamers :p

Speelhoek gaat absoluut niet weg hoor, dat is echt geen optie.
    Mijn vriend wil de schommelstoel toch halen aangezien we hem kunnen terug brengen. We gaan dan waarschijnlijk de speelhoek toch verplaatsen en dan kijken hoe groot het uitvalt. Mocht het echt té zijn dan kunnen we hem terug brengen.
    Er staan ook nog 2 bijzettafeltjes naast de bank (pas nieuw :)) maar die kunnen eventueel naar zolder. Dat is nooit weggegooid, mocht ik weer eens iets willen veranderen :p

Deel Deze Pagina