Hay, Ik heb een onmogelijke maat, 26/34. Die is vrijwel nergens te vinden... Of het begint bij breedte 37 (te wijd), of het gaat tot lengte 32 (te kort). Tot voor kort had ik een lievelingsbroek van de H&M, maat 34. Die zat heeeeerlijk maar heeft nu gigantische versleten plekken door het vele dragen. Voor hij helemaal op is moet ik op zoek naar een nieuw exemplaar maar ik zou niet weten waar. De broek zelf is helaas niet meer bij de Hennes in het assortiment. Designer broeken kun je wel in mijn maat kopen maar 100 euro voor een broek is me veel te gek... Ik wil voor 2 broeken max 100 euro kwijt zijn. Ik hou van strakke, donkere normal tot skinny jeans zonder teveel opsmuk, die gewoon mooi aansluiten. Al vind ik studs wel weer leuk, dat mag wel. Beslist geen wijd lopende broeken of baggy broeken, dat ziet er bij mij niet uit en ik vind het niet fijn zitten. Wie heeft een goede tip voor me?
is dit iets voor je? jeans LTB Molly women | Jeans | Dames | Jeans Centre is nu toevallig ook 2e broek 30% korting
Wat jij zoekt ga je bij Esprit vinden. Ze beginnen zelfs bij breedte 25. Een aantal modellen kun je lengtematen kiezen. In de webshop kun je ze gemakkelijk filteren.
Bij Zalando kan je heel goed op maat zoeken. Ze hebben een aantal broeken in jouw maat oa een donkere skinny https://m.zalando.nl/dameskleding-jeans/__maat-26/?length=34
Ik heb van Tommy Hilfiger twee 26/34 broeken. Gekocht bij de tiener afdeling van een vintage shop. Ik ben juist erg klein en moest ze korter maken. Esprit heeft maten die je zelf kunt samenstellen: Esprit Skinny jeans voor dames kopen in de online shop Ook XS met lengte 34
Ik kocht ze of van cars of van LTB. Die onmogelijke maat heb ik helaas niet meer 😬 29/34 is iets gangbaarder maar vond 26/34 helemaal niet erg.