Wanneer overstap naar gewone melk?

Discussie in 'Voeding' gestart door Butterfly, 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi allemaal,

    Wanneer zijn jullie overgestapt naar gewone melk? Wij zijn overgestapt naar groeimelk van Nutrilon want dit heeft toch een beetje extra dan gewone melk. Maar ik moet toch vitamine D bijgeven omdat ze niet altijd 300 ml drinkt.

    En wanneer zijn jullie overgestapt naar een boterham in de ochtend of gewone pap? Alannah eet niet meer dan 90 cc melk en 4 scheppen pap.

    Groetjes
    Danielle
     
  2. flippy

    flippy Actief lid

    16 jul 2007
    282
    0
    0
    Rotterdam
    Ik geef nog opvolgmelk nr.3. Sinds 2 weken zijn we begonnen met
    1/2 boterham in de ochtend en 100 ml melk. En in de middag 1 boterham + 100 ml melk.
    Vanochtend heeft hij zelfs 1 hele boterham op met melk. Daarvoor was het alleen melk 100 ml in de ochtend. Pap geef ik 2EL in de fles voor het slapen gaan om het wat voller te maken.
    Voorlopig blijf ik bij opvolgmelk en vanaf 1 jr naar groeimelk. Gewone melk ga ik we beetje geven om hem langzamerhand aan te wennen.
    Vind ik ook wel makkelijk om niet aan die vitamines te denken ook al eet hij voor de rest goed zijn groente en fruit!
     
  3. angela80

    angela80 Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    ik geef groeimelk, en vanaf 12.5 maand ben ik ook begonnen met gewone melk.
    en die gewone melk krijgt hij bij zijn broodmaaltijd.
    s'morgens en s'avonds krijgt hij groeimelk.
     
  4. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    met 6 maanden overdag halfvolle melk gegeven en bijna 1 jaar ook de avondfles halfvolle melk. Wel vitamine D gegeven.
     
  5. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Hoi,

    Bedankt voor jullie reacties! Ik maak gewoon het pak op (groeimelk) maar geef bij de boterham gewone melk. Als het pak op is ga ik over op gewone melk (ze is nu bijna 13 maanden).

    Daan
     
  6. Babs1977

    Babs1977 Bekend lid

    14 mei 2007
    646
    0
    0
    Heerlen
    Geven jullie de melk overigens in een beker of nog in de fles?
    Ik heb laatst halfvolle melk uit een tuitbeker gegeven maar dat vond ze erg vies. Misschien lust ze het wel uit een fles. En maken jullie de gewone melk ook warm?
     
  7. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    melk geef ik in een fles en verwarm het iets zodat de ergste kou er af is
     
  8. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    In de ochtend met de pap maak ik het warm en geef ik in de tuitfles. In de middag normaal warm (groeimelk) maar vanmiddag koud in een normale beker.
     

Deel Deze Pagina