vraagje over doorslapen

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by setje, Apr 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoihoi,

Ik geef Jayden sinds kort fruithapje en sinds gisteren ook groente. Nu heb ik gisteren de laatste voeding weggelaten, naar mijn idee had hij wel genoeg gehad over de hele dag. En hij heeft ook doorgeslapen. (werd om 5 uur eventjes wakker, maar dat is ook als hij de fles wel krijgt) Maar mijn vraag; mag dit al, of zit er dan teveel tijd tussen? (heeft om 19.00 uur zn laatste flesje gekregen en vanmorgen om 7.15 weer) Ik denk dat hij iets meer als 6 kilo weegt en hij is net 4 maanden.

Tja, eigenlijk zou ik misschien blij moeten zijn. Maar op de een of andere manier heb ik er dus een beetje gemengde gevoelens bij!

Alvast bedankt voor je tijd.

groetjes Setje

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Mag ik aannemen dat je dan 4 voedingen (naast groente en fruit geef?

Ilja

3. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Inderdaad, ik heb 4 flessen gegeven. 3x 150 en 1x 180 (die laatste met nutrix). Sorry, was ik vergeten te vermelden :D

groetjes Setje

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Als Jayden verder goed groeit dan lijkt het mij geen probleem. Gemiddeld gezien is het wat vroeg voor 4 flessen, maar blijkbaar is jayden er al aan toe.

Ilja

5. setje

setje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    1,989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hmmm, als het gemiddeld ook nog wat vroeg is wacht ik er toch nog eventjes mee. Probeer ik het over een maandje nog een keer. Wat is een beetje de gemiddelde leeftijd/gewicht?

groetjes Setje

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Zo rond de 5 maanden zou je over kunnen op 4 voedingen.

Ilja

Share This Page